Beantwoord

PlayStation kan geen verbinding maken met WiFi netwerk

  • 5 March 2019
  • 5 reacties
  • 265 keer bekeken

Ik ben nu een paar weken aan het rommelen met het WiFi netwerk. Sinds de Experia V10A is het veel ellende met wegvallende WiFi. Na twee monteurs gehad te hebben, een nieuwe Experia V10 (geen V10A meer) is eindelijk de WiFi hersteld in huis. Monteur is gisteren geweest en alles werkt perfect. Vandaag werkt ook alle WiFi op alle apparaten perfect, behalve niet meer op de PlayStation. Ik heb gisteravond online kunnen gamen maar vandaag maakt de Ps4 ineens geen verbinding meer met de WiFi. Iemand enig idee?
icon

Beste antwoord door Edtjep 8 March 2019, 11:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Edtjep, welkom op het forum. Dit herken is niet zo snel, weet je zeker dat de gegevens goed zijn ingevoerd in de Playstation van de WiFi? Zou je dat willen controleren of opnieuw in willen voeren? Zou je ook willen testen of het met een kabel wél goed werkt?
Hallo Alex,

De gegevens zijn goed ingevoerd. Het vreemde is daarom ook dat het 1 dag heeft gewerkt en daarna gewoon absoluut niet meer. Met een netwerkkabel gaat het wel goed, dus ik denk er nu over na om een extra internetkabel aan te leggen voor de playstation. Maar zo nu en dan verhuist de playstation wel eens naar de kamer van mijn zoontje. Daar is alleen WiFi. Maar ook hier hetzelfde verhaal....eerst werkte alles perfect, nu niks meer.
Reputatie 7
Badge +24
Erg vreemd, heb je de modem ook opnieuw opgestart? Ook al werkt het wel op andere apparaten. En anders de Playstation even helemaal opnieuw instellen?
Inmiddels werkt alles weer...heel bijzonder. Maar ik heb nu ook een netwerkkabel ontvangen van KPN dus die ga ik maar aanleggen voor een stabiele verbinding. Bedankt voor je reactie
Reputatie 7
Badge +24
Nou, gek maar fijn om te lezen. Persoonlijk zou ik altijd via kabel aansluiten indien mogelijk. Graag gedaan uiteraard. 🙂