Beantwoord

Playstation Network op PS3 werkt niet

  • 25 May 2021
  • 3 reacties
  • 414 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik wil na een paar maanden weer eens kijken of ik op het Playstation Network kan, maar dit lukt in eens niet meer. Ik heb mijn wachtwoord al gewijzigd, maar dat werkt ook niet.

Weet iemand hoe ik er weer op kom? Ik heb al van alles geprobeerd wat ik op het web heb kunnen vinden, maar hij blijft aangeven dat mijn wachtwoord niet klopt, terwijl dit wel klopt.

Help

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 27 May 2021, 15:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @Mustangman1966, welk wachtwoord wordt er precies niet geaccepteerd? Is dat het wachtwoord om de PS3 met het Wifi netwerk te verbinden, of het wachtwoord om in te loggen bij PSN? Als het het laatste is, is het voor ons moeilijk om daar iets over te zeggen. Dat wachtwoord is om op een dienst van Sony in te loggen en daar kunnen wij niets over inzien. Op de PlayStation website is er een pagina voor accounts en beveiliging, mogelijk helpt dat om weer in te loggen.

Reputatie 1
Badge

Het is inmiddels opgelost, het probleem blijkt te liggen aan de 2 traps autorisatie en niet aan het netwerk.

Bedankt voor het mee denken.

Reputatie 7

Graag gedaan, goed om te lezen dat het gelukt is. Ik had niet verwacht dat het daar aan zou kunnen liggen! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, je weet ons te vinden.