Beantwoord

Playstation werkt niet sinds aansluiting op glasvezel

  • 13 February 2019
  • 2 reacties
  • 221 keer bekeken

Sinds vorige week zitten wij op glasvezel. Voorheen deed de playstation het goed,alleen nu kunnen wij er geen gebruik meer van maken.
als wij ingelogd zijn op onze nieuwe netwerk met nw wachtwoord en verder gaan met stappen plan zegt die uiteindelijk dat internetsignaal zwak is. Vlakbij in een andere kamer staat er een wifi versterker. Voorheen geen problemen er meer . Je zou denken omdat glasvezel sneller en beter is dat het geen problemen moet geven.
wat zou het kunnen zijn ? of iets met de installatie van playstation wat wij over het hoofd zien?

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 25 February 2019, 11:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hey Sadboy, welkom! Qua bandbreedte zou dit inderdaad geen probleem moeten zijn. Ik ga je nog een paar aanvullende vragen stellen. Had je, voor glasvezel, al wel KPN? Welke Experia Box heb je nu? De Wifi Versterker die je hebt, is dat een witte van ons? Hoe is deze aangesloten op de de Experia Box (kabel/draadloos) en heeft deze een eigen wifinetwerknaam, of is dat dezelfde als van de Experia Box?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, Sadboy. Ik ga ervan uit dat dit betekent dat de PlayStation het inmddels doet. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog en beantwoord mijn eerdere vragen 🙂