Vraag

plotseling zwak wifi soms haperend wifi

  • 22 November 2020
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Sinds vorige week hebben wij ineens, net als nummer 2 en nummer 4 ( wij wonen op nr 6) in onze straat ( buren dus), zwakker en trager wifi, soms echt haperend. We hebben de speedtest gedaan. Helpt niet. De enige oplossing die voorgesteld wordt: versterker wifi kopen, van149 euro. We hebben die besteld. Want, we hebben goede wifi nodig. Dat was tot vorige week prima. Ons internet gedrag is het afgelopen half jaar niet veranderd. Wij begrijpen als buren daarom niet waarom er nu ineens zwakker wifi is. Het duurt allemaal erg lang voor een mail binnen is of eensite geladen. En of we met de versterker de garantie krijgen dat het wifi weer goed wordt weten we nog niet. Is KPN bezig met een toch wat immorele actie? Waarom hebben wij van KPN geen bericht gehad dat zo’n versterker vanaf vorige week nodig is/was. Wij vinden de gang van zaken rijp voor melding bin het consumentenprogramma radar.

zijn er meer zulke ervaringen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Is het alleen de snelheid van de wifi die veranderd is of is de snelheid als u bekabeld meet ook veranderd?

@Jacine bij ons  net zo. Sinds afgelopen donderdag kan ik niet meer inloggen en via extern bureaublad voor mijn werk en ook trage wifi.  (zie bericht van vandaag (Anthony-74). Van alles al geprobeerd ook via KPN maar die hebben de chat al 2x verbroken. Hoop dat iemand kan helpen want het is wel erg vaag allemaal. Die wifi versterkers kreeg ik ook als advies maar daar trap ik niet in. Is niks veranderd en heeft altijd gewerkt tot aan afgelopen donderdag.

Ik heb nog niet bekabeld gemeten. Inmiddels meerdere mensen in onze straat zelfde probleem. Morgenvroeg komt een KPN monteur. Mogelijk heeft het te maken met het plaatsen van iets door KPN vorige week donderdag in onze buurt. Lastig is het wel. 
Â