Beantwoord

Poort 3 Experiabox V9 werkt niet meer.

  • 25 April 2021
  • 11 reacties
  • 100 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds een paar dagen werkt 1 poort van onze Experia box V9 niet meer. We hebben al een reset geprobeerd, de kabels in de andere poort gedaan, eigenlijk alles dus al. Kunnen we een nieuwe box ontvangen zodat wel alles weer werkt? Of is er iets anders dat we nog kunnen proberen?We hebben nu dus geen internet op ethernet poort 3. 

Vriendelijke groet,

Ilse

icon

Beste antwoord door Ilse85 8 May 2021, 13:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Bel de klantenservice 0800-0402 gratis nummer.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ilse85. Welkom op het KPN Forum. Ben je inmiddels verder geholpen door onze klantenservice?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ilse85. Welkom op het KPN Forum. Ben je inmiddels verder geholpen door onze klantenservice?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat onze klantenservice jou verder heeft geholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je.

Hoi @Ilse85. Welkom op het KPN Forum. Ben je inmiddels verder geholpen door onze klantenservice?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat onze klantenservice jou verder heeft geholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je.

 

Ik heb de klantenservice gebeld, niet gesproken. Maar via zo'n bandje. Zij hebben op afstand het modem gereset.  Alles werkt weer, maar nog niet helemaal naar behoren helaas. We hebben het modem zelf ook nog een keer gereset. Het snellere internet wat we hiervoor hadden (en waarvoor we elke maand extra betalen), is nog niet terug.. 

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat onze klantenservice jou niet verder heeft kunnen helpen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor jou uit of ik jouw ExperiaBox kan laten omruilen. Ik hoor graag van je!

Wat jammer dat onze klantenservice jou niet verder heeft kunnen helpen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor jou uit of ik jouw ExperiaBox kan laten omruilen. Ik hoor graag van je!

Ik heb zojuist alle gevraagde gegevens ingevuld!

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Zodra ik meer weet kom ik er op terug.

Bedankt alvast, ik wacht het even af.

Reputatie 7
Badge +21

@Ilse85 Het is gelukt! Er ligt een nieuwe ExperiaBox voor jouw klaar bij een servicepunt (Zelfservice testlocatie Haasbeek, Keizershof 86, 2402CX in Alphen aan den Rijn) bij jouw in de buurt. Je kan hier jouw oude ExperiaBox omruilen voor een nieuwe. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. :blush:

@Ilse85 Het is gelukt! Er ligt een nieuwe ExperiaBox voor jouw klaar bij een servicepunt (Zelfservice testlocatie Haasbeek, Keizershof 86, 2402CX in Alphen aan den Rijn) bij jouw in de buurt. Je kan hier jouw oude ExperiaBox omruilen voor een nieuwe. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. :blush:

Yes, we hebben hem vanmorgen opgehaald en de oude retour gestuurd. Zojuist alles geïnstalleerd en het werkt weer perfect!! Ook gelijk de snelheid getest en alles werkt weer zoals vanouds.  

Bedankt voor de goede hulp en service! 

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan!