Beantwoord

poorten openen ZTE H220

• 14 oktober 2013
  • 5 reacties
  • 6969 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +7
Voor een voorbeeld van hoe poorten te openen op je ZTE modem zie onderstaande link, ik heb daar ff een filmpje ge-upload

http://www.youtube.com/watch?v=963kB0SriPQ&feature=youtu.be

icon

Beste antwoord door demie1000 14 oktober 2013, 23:36

hmm ok.... nou ja ik laat het hier verder bij :D

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Het openzetten (forwarden) van poorten gaat op de Experia Box V9 (ZTE H368N) op exact dezelfde wijze als op de ZTE H220N.

Overigens heeft het absoluut geen zin om een "port-forwarding" op te zetten naar de DMZ Host. Richting DMZ Host staan per definitie alle poorten al open.

Reputatie 6
Badge +7
Was het maar waar dat DMZ altijd goed werk bij de ZTE, Die DMZ heb ik meer als zekerheidje aangezet

Reputatie 7
Toch is dat nou juist precies de functie van de DMZ Host. Alle inkomende berichten (van Internet naar het publieke adres van de router en niet als antwoord op een uitgaand bericht) waarvoor GEEN port-forwarding is gedefinieerd horen naar de DMZ Host doorgestuurd te worden. 

Op de Experia Box V9 (ZTE H368N) werkt dat in ieder geval correct en is het dus niet nodig om daar een port-forwarding voor te definiëren.

Reputatie 6
Badge +7
 hmm ok.... nou ja ik laat het hier verder bij :D

Dank voor het filmpje en de beschrijving. Het lukt me echter niet op de poort open te krijgen. Het is me tot nu toe 2x gelukt om heel even in te loggen. De andere keren krijg ik een fout melding dat er geen verbinding met de server gemaakt kan worden.

Wat doe ik fout??

(Ik wil een ip cam gaan instellen zodat ik op afstand kan inloggen)

Reageer