Beantwoord

Port forwarden

• 14 oktober 2015
  • 13 reacties
  • 1315 keer bekeken

Router: Experia Box V9

Heb een DVR waarop 6 camera's aangesloten kunnen worden DVR8T1 AVTech. Systeem functioneert goed. Wil camera's nu monitoren op mijn smartphone: Samsung Note 3. EagleEyes gedownload. Gegevens ingevoerd bij "netwerk" op de DVR staat vermeld. Deze gegevens zijn:

Netwerk     :  Statisch

IP              :  192.168.1.10

Gateway     :  192.168.1.1

Netmask     :  255.255.255.0

Port            : 80

8.8.8.8

User Name  : admin

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 14 oktober 2015, 15:50

Hoi,

De app wil je in je netwerk gebruiken? Of ook op school, werk en met mobiel internet?

Robin
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

De app wil je in je netwerk gebruiken? Of ook op school, werk en met mobiel internet?

Robin

Heb een DVR waarop 6 camera's aangesloten kunnen worden DVR8T1 AVTech. Systeem functioneert goed. Wil camera's nu monitoren op mijn smartphone: Samsung Note 3. EagleEyes gedownload. Gegevens ingevoerd bij "netwerk" op de DVR staat vermeld. Deze gegevens zijn:

8.8.8.8

Password    : XXXX

MAC           : 00:0e:53:2d:XX:XX

Heb Experia Box V9 hetvolgende gewijzigd:

Experia Box V9

Tabblad  : Application

Appl. Name      :  EagleEyes

Port Start: 80

Port Ending: 80

Map Start : 80

Map Ending: 80

Adress: IP

IP4     : 192.168.1.10

Appl   : Eagleyes

Gecontroleerd 

Uitgelogd

Router uit/aan gezet

EagleEyes opnieuw gedownload

Maar krijg geen verbinding

EaglEyes komt met de boodschap:

"IP Adres not accessible"

Wat doe ik fout???

Mobiel Internet

RobinFlikkema schreef op 14 okt '15 om 15:50u

Hoi,

Robin 
Mobiel Internet

Reputatie 7
Badge +30

Ronald45 schreef op 14 okt '15 om 16:00u

Mobiel Internet

RobinFlikkema schreef op 14 okt '15 om 15:50u

Hoi,

Robin

Mobiel Internet

Dan moet je inderdaad poorten openen, maar je loopt dan tegen het NAT Loopback probleem aan als je thuis bent. Mij lijkt het dus het slimste om even op WebCare te wachten om te kijken of je een nieuwe Experiabox kan krijgen.

Robin

De experia Box V9 heb ik nog maar een paar weken

Reputatie 7
Badge +30

Ronald45 schreef op 14 okt '15 om 16:07u

Daar doe ik natuulijk weinig aan, maar deze bevat een Loopback bug, waardoor je aldoor je IPCamera instellingen zal moeten wijzigen voor thuis en buiten-huis. Naar mijn idee erg irritant

Robin

Reputatie 7
Badge +30

Ronald45 schreef op 14 okt '15 om 15:55u

8.8.8.8

Password    : XXXX

MAC           : 00:0e:53:2d:XX:XX

Heb Experia Box V9 hetvolgende gewijzigd:

Experia Box V9

Tabblad  : Application

Appl. Name      :  EagleEyes

Port Start: 80

Port Ending: 80

Map Start : 80

Map Ending: 80

Adress: IP

IP4     : 192.168.1.10

Appl   : Eagleyes

Gecontroleerd 

Uitgelogd

Router uit/aan gezet

EagleEyes opnieuw gedownload

Maar krijg geen verbinding

EaglEyes komt met de boodschap:

"IP Adres not accessible"

Wat doe ik fout???

Hoi,

Je hebt hier al een topic. Ten eerste staan de instellingen verkeerd op de camera (verkeerde IP-range, en standaard gateway), en daardoor is ook de forwarding fout. Maar eigenlijk wou ik daar later op komen aangezien het mij verstandig lijkt om de V9 om te wisselen aangezien deze een vervelende NAT Loopback bug bevat.

Robin

RobinFlikkema schreef op 14 okt '15 om 16:19u

Daar doe ik natuulijk weinig aan, maar deze bevat een Loopback bug, waardoor je aldoor je IPCamera instellingen zal moeten wijzigen voor thuis en buiten-huis. Naar mijn idee erg irritant

Robin

En hebben nieuwe Experia's deze bug niet?

Reputatie 7
Badge +30

Ronald45 schreef op 14 okt '15 om 16:25u

Robin

Nope. De ouden ook niet. Alleen de V9. Overigens wil je de Camera gewoon een IP laten krijgen van de Experiabox, en op de Experiabox een DHCP binding instellen.

RobinFlikkema schreef op 14 okt '15 om 16:33u

Robin

Nope. De ouden ook niet. Alleen de V9. Overigens wil je de Camera gewoon een IP laten krijgen van de Experiabox, en op de Experiabox een DHCP binding instellen.

Het IP adres wat ik genoemd heb is door Experia Box automatisch aan de DVR toegekend

Reputatie 7
Badge +30

Ronald45 schreef op 14 okt '15 om 16:45u

RobinFlikkema schreef op 14 okt '15 om 16:33u

Robin

Het IP adres wat ik genoemd heb is door Experia Box automatisch aan de DVR toegekend

Dat denk ik niet. Je instellingen staan duidelijk op Statisch en niet op automatisch of DHCP. En de Experiabox geeft helemaal geen 192.168.1.x ip adressen uit

Hi Robin,

Sorry dat ik zo laat reageer maar was de hele dag op pad.

Heb Experia op DHCP gezet en kreeg de beelden op mijn smartphone maar alleen als WIFI aanstaat. Zo gauw mijn smartphone op het mobiel netwerk keam 3G of 3G dan noppes. Via via hoorde ik dat het om een extern IP zou moeten gaan en deze in de app op mijn smartphone zetten. Heb ik gedaan maar niente.

Reputatie 7
Badge +30

Ronald45 schreef op 15 okt '15 om 20:04u

Hi Robin,

Sorry dat ik zo laat reageer maar was de hele dag op pad.

Heb Experia op DHCP gezet en kreeg de beelden op mijn smartphone maar alleen als WIFI aanstaat. Zo gauw mijn smartphone op het mobiel netwerk keam 3G of 3G dan noppes. Via via hoorde ik dat het om een extern IP zou moeten gaan en deze in de app op mijn smartphone zetten. Heb ik gedaan maar niente.

Ja je moet die poort openen en dan kan je je extern ip gebruiken, maar omdat die Loopback bug er in zit werkt dit dan weer niet als je thuis bent e.d. Daarom wou ik graag dat de Experiabox wordt omgeruild.

Reageer