Beantwoord

Port forwarden op static ip adres

  • 24 May 2020
  • 5 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik maak gebruik van een beveiligingscamera waarmee ik met behulp een app de beelden live op mijn telefoon kan bekijken. In het verleden had ik een static ip adres toegewezen aan de beveiligingscamera en dit heeft altijd gewerkt. Alleen recentelijk krijg ik een foutmelding dat ik de beelden niet meer kan bekijken.

Ik heb de instellingen in de modem/router doorgelopen en toen kwam naar voren dat de poorten niet meer open waren. Als ik de camera overschakel naar een DHCP ip adres, gaan de poorten wel open en kan ik weer de beelden bekijken. Het probleem hiermee is dat ik voor mijn doeleinden de camera op een vast ip adres wil laten.

Nu heb ik geprobeerd de router te resetten, nieuwe poorten te openen en gebruik te maken van DHCP binding, maar dat succes. Zijn er nog andere opties/instellingen die ik nog  moet doorlopen ?

Alvast bedankt,

Peter

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door wjb 24 May 2020, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Dan kan je het IP adres van jouw camera ook op de Experia Box vast zetten d.m.v. een DHCP binding of ook wel static DHCP.

He, ik heb opnieuw het ip adres vastgezet met behulp van DHCP binding op de experia box, en de instellingen terugzet naar fabrieksinstellingen van de camera, en alles werkt nu weer naar behoren. Bedankt voor je reactie!

mijn vraag is;k un je aan de serie apps ook zelf apps toevoegen?

Reputatie 7

Dat kan.

Reputatie 7
Badge +24

Helemaal onderaan. 

Eerst "Application Configuration" open klappen. Dan "Nieuwe appnaam".