Beantwoord

Port Forwarding Experia Box V10a wordt niet bewaard...?

• 21 december 2018
  • 4 reacties
  • 251 keer bekeken

Ik kan keurig in de Experia Box V10a een port forwarding invullen maar als ik op de knop 'Opslaan' klik, wordt de ingevoerde Port Forwarding niet bewaard.

Wie weet wat hier het probleem is/kan zijn ?
Ik moet zeker die Port Forwarding toevoegen.

Gr. Michel
icon

Beste antwoord door master64nl 25 december 2018, 07:49

Je moet eerst bij Application Configuration een app groep kiezen, zeg servers. Onderaan kun je een nieuwe appnaam aanmaken. Kies bijv. de naam hondekop en kies TCP protocol en vul daar overal poort 16000 in en sla op. Daarna ga je naar protforwarding - IPV4 en maak nieuw item aan. Kies weer servers en kies bij appnaam uit de lijst hondekop. Vul verder in en dan ben je klaar.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi MCOO. Welkom op het forum.
Wat vervelend dat dit niet lukt. Hoe ga je precies te werk? Als je op opslaan klikt, blijft de forwarding dan niet staan? Of gebeurt er helemaal niks? Welke browser gebruik je? Soms staat een browser te scherp afgesteld en kunnen bepaalde handelingen geen doorgang vinden. Misschien lukt het wel met een andere browser?
De v10a heeft ook een limiet qua forwarding. Hoeveel wil jij er gaan gebruiken?
Reputatie 1
Badge

Je moet eerst bij Application Configuration een app groep kiezen, zeg servers. Onderaan kun je een nieuwe appnaam aanmaken. Kies bijv. de naam hondekop en kies TCP protocol en vul daar overal poort 16000 in en sla op. Daarna ga je naar protforwarding - IPV4 en maak nieuw item aan. Kies weer servers en kies bij appnaam uit de lijst hondekop. Vul verder in en dan ben je klaar.

Reputatie 7
Badge +18
Nuttige extra info van master64nl!
@MCOO: Laat je weten of je hier mee uit de voeten kunt?
Reputatie 7
Badge +18
Hoi MCOO. Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het probleem is opgelost. Mocht je nog steeds storing ervaren , laat het mij weten!

Reageer