Beantwoord

Port Forwarding Experiabox v10A

  • 10 August 2019
  • 4 reacties
  • 807 keer bekeken

Hallo,

Ik ben al een tijdje tevergeefs bezig met het port forwarden van de v10a, in het verleden heb ik hier geen problemen mee gehad maar de v10a wil helaas niet meewerken.

In dit geval wil ik graag een minecraft server opzetten en in de toekomst zou ik het graag voor andere dingen ook willen gebruiken, maar ik kan het niet uitvogelen. Verder heb ik al naar verschillende vragen / antwoorden gekeken zoals deze, maar tevergeefs.

Zoals in de eerder aangegeven vraag heb ik ook mijn ip4 gebonden aan 192.168.2.100 via LAN DHCP. Verder heb ik via port mapping 25565 open gezet.



Ik weet niet of dit uit maakt maar de private ip springt altijd terug naar .1, .2 of iets in de buurt. Ook heb ik alle firewalls uitgezet maar als nog laat minecraft of 'http://www.portchecktool.com/' zien dat 25565 niet open staat / te vinden is.

Excuses voor de post maar na uren proberen / vragen en antwoorden volgen ben ik er een beetje klaar mee.

Alvast bedankt voor het reageren,

Rinn.
icon

Beste antwoord door Marina_ 13 August 2019, 13:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Rinn, Welkom op het forum. Jammer om te lezen dat Port forwarden tot nu toe nog niet gelukt is op je V10A. Zelf heb ik er te weinig kennis over om je hiermee te helpen, maar hoop dat een andere forumgebruiker je op weg kan helpen. Misschien helpt het advies van Radioman uit het topic op deze pagina je.
Reputatie 7
Badge +19
@Rinn, Heeft het advies uit het topic nog geholpen?
Reputatie 7
Door een vervelende bug in de firmware van de V10a wordt het IP adres van de eerste paar port-forwardings overschreven waardoor deze niet meer correct werken.
Maak eerst twee/drie dummy port-forwardings aan en daarna pas de port-forwarding voor jouw minecraft server.
Reputatie 7
Badge +19
@Rinn , Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders horen we het graag!