Beantwoord

Port forwarding past constant IP adres aan

  • 27 November 2019
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Hallo,

“Port forwarding past constant IP adres aan”

Ik wil graag weten wanneer dit probleem is opgelost.

Groeten,

Martin

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 13 December 2019, 21:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

@ReDHunteR heeft uw misschien wat meer informatie over wat uw probeert en wat u ziet dat er gebeurt?

KPN gebruikt namelijk statische IP adressen, dus uw WAN IP zou niet moeten veranderen (mits uw op een vaste lijn zit).

 

Dus gaat het om een LAN IP adres, is het misschien een verbinding op 4g of zo? ben bang dat er nu te weinig informatie is om hier advies over te kunnen geven.

Want na mijn weten zou port forwarding geen IP moeten veranderen. Misschien dat uw apparaat vanuit de DHCP server in de router uw apparaat steeds een willekeurig LAN IP adres geeft (uit de pool die hij kan uitgeven)? Zoja zou ik in dat apparaat de internet instellingen aanpassen om niet automatisch een IP te krijgen maar deze handmatig instellen zodat die gebruikt word bij het maken van de verbinding met de router.

Hoi @ReDHunteR . Welkom op het forum.

Kun je aangeven welk type experiabox jij hebt? 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Dit gaat hoogstwaarschijnlijk over de v10a. Daarin blijven soms de instellingen gewoon niet staan zoals je ze ingesteld hebt.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!

 

(sinds de update van de v10a is dit issue trouwens verholpen. Ik hoop dat dat ook voor jou geld.)