Hoe kan ik een port forwarden. Wil via internet mijn beveiligingscamera's gekoppeld aan een dvr bekijken.Vind nog nergens documentatie hierover?
Admin: bericht naar juiste board verplaatst
Beste antwoord door wjb
Bekijk origineelBeste antwoord door wjb
Bekijk origineel
Hallo, ik heb hetzelfde probleem, ik kan de camera's niet via internet zien (wel binnen het lokale netwerk). Ik heb de instellingen volgens de procedure doorlopen en heb nog een paar vragen:
Ik zie bij DHCP bindings enkel het wireless Mac adres (en dus niet het hardware mac adres) van de camera, kan dit een probleem zijn?
Ik heb de ip range aangepast naar 192.168.1.xxx ipv 192.168.2.xxx kan dit een probleem opleveren?
Protocol bij de poort heb ik gekozen voor beide (STP/UDP) lijkt me goed?
En tenslotte, de camera kan een mail sturen bij een bewegingsdetectie, hiervoor moet een smtp server ingesteld worden. Ik heb hier al veel over gelezen en ook met de helpdesk gebeld maar kom er niet uit. Allerlei instellingen geprobeerd (mail.kpnmail.nl, smtp.kpnmail.nl, mail.planet.nl) en ook allerlei poorten, 25, 564 met SSL en zonders SSL maar het is allemaal niet gelukt. Heeft iemand dit werkend? Ook nieuwsgierig naar gmail smtp, dit heb ik ook geprobeerd en werkt ook niet. Als ik deze dingen probeer bij een andere provider, dan werkt dit probleemloos, iemand suggesties?
Alvast bedankt voor de moeite!
Welke Ziggo instellingen gebruik je?smtp.upcmail.nl
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.