Beantwoord

Port forwarding v10a (glas) gedraagt zich vreemd

• 8 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Dag,

Mijn v10a heeft een vreemd probleem. TV, internet, telefoon, alles werkt, maar:
Bij het instellen van port forwards lijkt de software de poorten willekeurig aan te passen.

Zie hier het gedrag: https://drive.google.com/file/d/1-a6JZTNg5k6Ema7jWKF5tZFBP63GqMml/view?usp=sharing
De situatie is gelijk voor het nieuw aanmaken van port fowards en bij het aanpassen van bestaande forwards.

Een hardware-reset haalt helaas niks uit.
icon

Beste antwoord door Radioman 8 oktober 2018, 12:54

Hoi @belchdot
, ook jij loopt tegen de beperkingen aan van de poort forwarding in de v10A. In dit topic wordt al melding gemaakt dat je voor de 1ste entry een dummy forward moet maken en dat de port forwarding vanaf entry #11 al niet meer werkt. Het is wachten op een nieuwe firmware die dit hopelijk oplost.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi @belchdot
, ook jij loopt tegen de beperkingen aan van de poort forwarding in de v10A. In dit topic wordt al melding gemaakt dat je voor de 1ste entry een dummy forward moet maken en dat de port forwarding vanaf entry #11 al niet meer werkt. Het is wachten op een nieuwe firmware die dit hopelijk oplost.
Dag @RAD,

Dankjewel. Bij mij moet ik 3 dummy-entries toevoegen, de eerste 3 veranderen namelijk, vanaf entry 7 lijkt een forward niks meer uit te halen, heel vreemd.
Voor nu kan ik dit op deze manier oplossen, we wachten de firmware-update af.

Reageer