Beantwoord

Port forwarding ZTE H220N, Oplossing?

Hallo,

Wij hebben al enkele jaren een ZTE H220N van KPN.
Voor enkele toepassingen moet ik port forwarden omdat mijn NAT als "moderate" aangegeven staat. Dit moet dus open zijn.
Dus, ik portforwarden en alles gedaan, werkt het nog niet..?
Na wat onderzoek op google heb ik vele forums afgelezen met mensen die allemaal hetzelfde probleem hebben.
Er zijn zelfs mensen die zeggen dat het onmogelijk is om de h220n te forwarden.
Wat moet ik hier nou mee? Heeft iemand wel succes gehad?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Justin_ 18 augustus 2016, 10:21

Hoi Tom, welkom op het forum! Port forwarding op de H220N zou geen problemen moeten opleveren. Waarvoor wil je het precies gebruiken?

In dit topic vind je een uitleg over Port forwarding en hoe je dit instelt op de Experia Box.

Als je er met behulp van dat topic niet uitkomt, plaats in dit topic dan eens screenshots van hoe je het nu ingesteld hebt op je Experia Box.

Hoi Tom, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Betekent dit dat het met behulp van het hierboven genoemde topic gelukt is je Experia Box goed in te stellen. Daar ga ik vanuit. Als je nog vragen hebt, zie ik je reactie graag tegemoet 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Tom, welkom op het forum! Port forwarding op de H220N zou geen problemen moeten opleveren. Waarvoor wil je het precies gebruiken?

In dit topic vind je een uitleg over Port forwarding en hoe je dit instelt op de Experia Box.

Als je er met behulp van dat topic niet uitkomt, plaats in dit topic dan eens screenshots van hoe je het nu ingesteld hebt op je Experia Box.
Reputatie 7
Badge +30
er zijn zelfs mensen die zeggen dat het onmogelijk is om de h220n te forwarden.
Ha, grootste onzin die er is.

Voor enkele toepassingen moet ik port forwarden omdat mijn NAT als "moderate" aangegeven staat. Dit moet dus open zijn.
Dus, ik portforwarden en alles gedaan, werkt het nog niet..?
Wat voor probleem ervaar je dan? Moderate is het hoogst haalbare op consumenten verbindingen. Wel zijn er genoeg systemen en spellen die foutief zeggen dat het NAT Type Open is.

Wat moet ik hier nou mee? Heeft iemand wel succes gehad?

Persoonlijk heb ik lange tijd de H220N gehad en netzoals de meeste routers is alleen UPnP (eventueel DHCP Binding) genoeg voor o.a. mijn Xbox 360, PS3 en PS4.
Daarnaast heb ik o.a. enkele webservers draaien en heb ik dus ervaren dat forwarding ook geen probleem is.
Reputatie 7
Badge +22

Hoi Tom, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Betekent dit dat het met behulp van het hierboven genoemde topic gelukt is je Experia Box goed in te stellen. Daar ga ik vanuit. Als je nog vragen hebt, zie ik je reactie graag tegemoet 🙂

Reageer