Beantwoord

port mapping Xperia box v10A

  • 31 October 2019
  • 1 reactie
  • 105 keer bekeken

Ik heb sinds kort problemen met het port forwarden op mijn router. Ik heb een raspberry PI op mijn netwerk waarvan ik de SSH en een Minecraft server wil gebruiken buiten mijn eigen netwerk, vandaar wil ik de poorten 22 en 25565 forwarden. Ik heb voor mijn Raspberry PI een statisch IP waardoor deze dus niet veranderd (192.168.2.49). Nu is het probleem dat als ik deze poorten probeer te forwarden dat dit ip na ongeveer 1 a 2 minuten zichzelf terug verandert naar een ander ip. In eerste instantie veranderde dit ip toen terug naar 192.168.2.41 maar nadat ik een reboot heb gedaan verandert deze ineens naar 192.168.2.5. iemand die dit ook heeft gehad en misschien weet wat hier mis gaat?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 1 November 2019, 16:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hey Grado, welkom! We zien dit soms gebeuren op de V10A. Ik wil je vragen om de Experia Box een reset te geven, en dan opnieuw de forwards in te stellen. Dat zou voldoende moeten zijn.