Vraag

Portforward wilt niet werken

  • 24 March 2019
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik probeer de poorten 3074 en 28960 op mijn ZTE h369a te openen.

maar dit wil niet lukken.
Heb ook al de poorten in firewall geopend.

.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi collin, welkom hier! Gaat dit om een Call of Duty spel? Welke precies? Probeer je een eigen server te starten?

Als je op bestaande servers wil spelen zou portforwarding niet nodig moeten zijn. Ik zie je toelichting graag tegemoet 🙂
Hoi collin, welkom hier! Gaat dit om een Call of Duty spel? Welke precies? Probeer je een eigen server te starten?

Als je op bestaande servers wil spelen zou portforwarding niet nodig moeten zijn. Ik zie je toelichting graag tegemoet :)

Nou ik wou graag black ops 2 zombies en World at war zombies met wat vrienden willen spelen.
maar mijn NAT type is Moderate.
waar door we elkaar niet kunnen joinen.

En door die poorten open te zetten hoort je NAT type Open te worden.

dus niet echt me eigen server op zetten
Reputatie 7
Badge +28
Hebben zij wel een NAT type moderate of open? Moderate zou prima moeten werken en is normaal als je een modem/router combinatie hebt, zoals de Experia Box. Je kunt verder de portforwards verwijderen en UPnP inschakelen. Zou genoeg moeten zijn.
Hun hebben ook moderate.
maar zo ver ik gelezen heb op internet hoeft er maar 1 persoon nat open te hebben en dan kan iedereen hem joinen.
en UPnP had ik al aan staan.
Reputatie 7
Badge +28
NAT type Moderate spelers kunnen met elkaar verbinding maken en met spelers met NAT type Open. Strict kan wel een probleem zijn. Met de Experiabox is Moderate het hoogst haalbaar en dat zou geen enkel probleem moeten zijn. Ik vraag me dus af of je probleem hier in zit. Ik verplaats dit topic naar het Thuisnetwerk forum en hoop dat andere gebruikers nog tips hebben!

Reageer