Beantwoord

Portforwarden Elro IP camara

• 18 mei 2015
  • 4 reacties
  • 547 keer bekeken

Beste,

wie weet hoe ik mijn Elro C903IP/C903IP2 Ip camera ('s)kan portforwarden op de ZTE H368N.

Het is mij gelukt om de camera via het wifi te benaderen maar ik wil de camera's ook benaderen via internet. Daarvoor is portforwarden nodig.

Ter informatie. Ik heb dit nog nooit gedaan dus ben een Dummy hierin.

Grzz.

Lobbes

icon

Beste antwoord door lobbes136 18 mei 2015, 22:42

Hi,

volgens mij heb ik alles gedaan zoals beschreven. Alleen als ik in mijn adresbalk het extern IP adres van invul aangevuld met de poort vd camera krijg ik niets te zien

Moet er niet iets worden vrijgegeven oid ?

Grz

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Misschien helpt dit topic u: http://forum.kpn.com/t5/Internet/PortForwarding-ZTE-H368N/td-p/181555

Als u nog vragen heeft kunt u deze stellen

Robin.
bedankt voor je antwoord maar

wat wordt dan bedoeld met

1. "Click here to add an application" Kan ik daar zelf iets invullen ?

2. Maak daar voor elke TCP en/of UDP (reeks) die je wilt forwarden een application aan.

3.Wijs de door jouw gemaakte applications toe aan het IP adres waar de poort naar geforward moet   

worden.

nogmaals, ik ben een dummie wat dit betreft maar zou er wel wat meer over willen weten

grz

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

U kunt een eigen naam invullen bij stap 1. Deze naan is er voor zodat u deze makkelijk terug kan vinden.

Bij 2 vul je de poorten in die de camera nodig heeft. Deze vind je waarschijnlijk op de site van de camera of in de handleiding.

Bij 3 vul je het intern IP adres in van de camera. Dat is het IP die je nu waarschijnlijk gebruikt om binnen huis verbinding te maken met de camera

Robin
Hi,

volgens mij heb ik alles gedaan zoals beschreven. Alleen als ik in mijn adresbalk het extern IP adres van invul aangevuld met de poort vd camera krijg ik niets te zien

Moet er niet iets worden vrijgegeven oid ?

Grz

Reageer