Vraag

Portforwarden werkt niet experia box v8/v10

  • 10 April 2019
  • 2 reacties
  • 109 keer bekeken

Portforwarden werkt niet sinds ongeveer anderhalf jaar geleden. Ik heb alles geprobeerd resetten forums gezocht niets helpt, Ik heb ook al laatst m'n computer meegenomen naar iemand die ik ken en daar kan ik alle servers wel kloppend aanzetten, maar thuis werkt het niet met de zelfde instellingen ik zal ook screenshots van de instellingen vermelden hierbij. Voor extra informatie server zit ook ingesteld in de juiste poort enz. dit is bij voorbeeld een minecraft server alleen omdat die makkelijk op te zetten zijn ik heb normaal meerdere servers aan op verschillende poorten en die werken bij mij thuis toevallig allemaal niet

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Lorenzo, welkom op het forum! Je geeft aan dat je het elders wel aan kunt zetten. Was dat ook op een zelfde Experia Box als jij hebt? Als het daar wel werkte, dan zijn je poortgegevens in ieder geval goed. Maar wellicht dat je toch nog ergens iets mist in het instellen.

Bekijk dit topic, daarin wordt voor een V10 uitgebreid uitgelegd hoe je port forwards instelt. Check of je die stappen ook allemaal hebt doorlopen.
Ja inderdaad zelfde experia box en zelfde instellingen ik heb de forum nog een keer na gekeken ik heb niet de optie om te kiezen uit aangesloten apparaten maar ik weet hoe ik de local ip van m'n computer kan vinden