Beantwoord

Portforwarding Experia V10

  • 26 March 2019
  • 2 reacties
  • 104 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Hallo,

vandaag overgegaan van Ziggo naar KPN en de enigste uitzondering die ik heb krijg ik niet aan de praat.
Heb natuurlijk de handleidingen die hier reeds gepost zijn helemaal gevolgd maar lukt me niet, het aanloggen op Mumble/Murmur op de Synology. Dit heeft de afgelopen jaren prima gewerkt via Ziggo, dus niet iets nieuws.

mijn Synology heb ik een vast IP adres gegeven:


een Applicatie configuratie gemaakt voor poort 64738



en die weer gekoppeld:


maar de server is niet te bereiken op die poort. Intern natuurlijk wel via 192.168.2.200:64738 maar niet via het externe IP adres.

Dus ik heb even geen idee waar ik dit moet zoeken.

Alvast dank voor alle hulp,

Helene
icon

Beste antwoord door HHS 26 March 2019, 19:15

Bekijk origineel

2 reacties

sorry nog een kleine update:

zonder port forwarding krijg ik op de mumble client:

[18:38] Server connection failed: Connection refused.

met port forwarding krijg ik op de mumble client:

[18:38] Server connection failed: Connection timed out.

dus er gebeurt wel iets
sorry, nu voel ik met echt blond :(

natuurlijk zijn de default gateway/dns anders op de experia.... ze stonden al jaren op de synology op 192.168.2.2... opgelost.

nogmaals sorry

Reageer