Beantwoord

Portforwarding voor ip camera's

  • 2 May 2019
  • 11 reacties
  • 452 keer bekeken

Klantenservice verwees me naar hier. Ik heb 2 vaste ip-camera's die ik ook van buiten wil kunnen benaderen. Intern zijn ze prima te benaderen.
ik heb een V10. De camera's hebben eigen vaste interne ip-adressen en poorten.
Onder en heb ik twee in App configuratie onder audio/video met TCP en dan 4 x de poort die ik aan de betreffende camera heb toegewezen, aangemaakt. En ik heb voor elke camera een item aangemaakt.

En wat ik nu verder moet doen, weet ik niet. Maar ze zijn niet benaderbaar.

Help!
icon

Beste antwoord door wjb 2 May 2019, 23:19

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Kan je eens screenshots plaatsen van de instellingen die je op de Experia Box t.b.v. die camera's hebt doorgevoerd?

En toen de V9 nog werkte, werkte alles perfect. Maar ja, die ging stuk en toen kwam de V10.....
Heb zelfs inmiddels een V10a gekregen maar gezien de berichten, waag ik me daar nog maar even niet aan.

is er niet ergens een uitgebreidere handleiding te krijgen? Misschien ook handig voor de klantenservice. Toen ik vanmiddag belde met de vraag over port forwarding kwamen de ???? door de telefoon. Jammer dat KPN niet een tweede lijn technische hulp heeft.
Andere providers hebben dat wel.
Reputatie 7
Kan jij met een apparaat aangesloten op jouw thuisnetwerk die camera bereiken op 192.168.2.51 met poort 8082?
Ja.
Reputatie 7
Kan je terwijl het appaaraat nog steeds op jouw thuisnetwerk aangesloten is jouw camera bereiken op het publieke/WAN IP adres van jouw Experia Box met poort 8082?
En lukt dat ook via 4G?
Als ik het 192....:8082 gebruik binnen het netwerk, heb ik verbinding.
Gebruik ik mijn ip-adres met daarachter :8082 dan krijg ik geen verbinding. (ook niet mbv 4G) Zoals eerder gezegd, voorheen met de V9 ging dat prima. We hebben nog een locatie (nog met een werkende V9) en daar krijg ik contact mee.
Reputatie 7
Zou jij de V10 eens opnieuw willen opstarten.
Werkt het daarna wel?
Cool!! Dat was de oplossing. Op mijn telefoon heb ik een ip-camera app en die krijgt nu ook weer contact. Soms is de oplossing simpel. Men moet er maar opkomen. Het is duidelijk uw vak.
Dank.
Reputatie 7
En laat die V10A nog maar in z'n doos zitten, de V10 (zonder A) is momenteel nog vele malen stabieler dan de V10A.

Reageer