Beantwoord

Powerline adapter werkt niet meer

• 16 februari 2018
  • 4 reacties
  • 1098 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben thuis powerline adapters MT: 2360 deze hebben eerst altijd gewerkt maar sinds een paar maanden werken ze niet meer ik erger me hier nu een beetje aan! Als ik in me computer kijk bij het net werk geeft ie onbekend netwerk of beperkt internet aan is er een manier om dit op te lossen heb niks veranderd aan me PC of de Router heb resetten al geprobeerd van de Router en de powerline adapters

Groetjes,
Lars
icon

Beste antwoord door Justin_ 22 februari 2018, 12:55

Ha Lars, het kan helaas zo zijn dat apparatuur op een gegeven moment stopt met goed werken. Hoeveel adapters heb je thuis? Brandt op elke adapter het middelste lampje groen? Zo niet, probeer ze dan opnieuw te koppelen.

Heb je de mogelijkheid jouw computer (tijdelijk) met een kabel aan te sluiten op de Experia Box? Als het dan wel goed werkt, dan denk ik dat het probleem in de draadloze adapters zit.
Hoi Lars, je hebt niet meer gereageerd op dit topic. Was het inderdaad een kwestie van de draadloze adapters opnieuw koppelen? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Lars, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt. De adapters die jij hebt, zijn al wat verouderd. Het kan zijn dat dit de reden is dat ze niet meer zo goed werken. Wat je nog wel kunt doen, is de Devolo Cockpit downloaden. Hiermee kun je jouw adapters optimaliseren.

Mocht dat niets opleveren, dan kun je overwegen een nieuwer type aan te schaffen.
Hoi Lars, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt. De adapters die jij hebt, zijn al wat verouderd. Het kan zijn dat dit de reden is dat ze niet meer zo goed werken. Wat je nog wel kunt doen, is de Devolo Cockpit downloaden. Hiermee kun je jouw adapters optimaliseren.

Mocht dat niets opleveren, dan kun je overwegen een nieuwer type aan te schaffen.
ik heb het programma geprobeerd ik begijp alleen niet hoe het werkt want hij ziet er maar 1 maar dan begijp ik ook niet waarom de verouderende modellen niet zouden werken? aangezien ze voor heen wel gewerkt hebben op de zelfde router....
Reputatie 7
Badge +22
Ha Lars, het kan helaas zo zijn dat apparatuur op een gegeven moment stopt met goed werken. Hoeveel adapters heb je thuis? Brandt op elke adapter het middelste lampje groen? Zo niet, probeer ze dan opnieuw te koppelen.

Heb je de mogelijkheid jouw computer (tijdelijk) met een kabel aan te sluiten op de Experia Box? Als het dan wel goed werkt, dan denk ik dat het probleem in de draadloze adapters zit.
Reputatie 7
Badge +22

Hoi Lars, je hebt niet meer gereageerd op dit topic. Was het inderdaad een kwestie van de draadloze adapters opnieuw koppelen? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer