Vraag

Premium hotspots werkt niet

  • 30 October 2019
  • 2 reacties
  • 325 keer bekeken

Goedemorgen,

Afgelopen maandag heb ik een KPN FON toegangspas van 30 dagen aangeschaft omdat wij in een verhuizing zitten en nog niet kunnen beschikken over een internet provider. 

Het bedrag (30,-) is afgeschreven maar het lukt mij nu niet om op wat voor manier dan ook in te loggen via de link die ik heb ontvangen: http://corp.fon.com/login of om verbinding te maken met de FON hotspot. Graag zou ik hiermee geholpen willen worden want het zou erg jammer zijn als ik het bedrag voor niks heb betaald. 

Na 1,5 uur toch maar gepost op het KPN forum omdat het vrijwel onmogelijk is om met een werknemer van KPN in contact te komen.

 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +7

@nathandeb  Welkom op ons KPN forum.  Hieronder staan een aantal bekende foutcodes/problemen en de bijbehorende oplossing.

  • Foutcode 10: De door jou ingevulde inloggegevens zijn bij ons niet bekend. Heb je de goede gegevens ingevuld en heb je de juiste keuze gemaakt uit het pulldown menu? Probeer het nog eens.
  • Foutcode 40: Het inloggen is niet gelukt vanwege een probleem in het netwerk van KPN Wifi Premium HotSpots. Probeer het later nog een keer.
  • Foutcode 50: Het inloggen is niet gelukt, doordat dit account of deze kaart de toegang tot het KPN Wifi Premium HotSpots netwerk is ontzegd.
  • Foutcode 71: Het inloggen is niet gelukt doordat het maximale aantal deelnemers al met deze familiekaart is ingelogd. Probeer het later nog een keer.
  • Foutcode 80: Het inloggen is niet gelukt doordat dit account op dit moment al ingelogd is. Het is niet mogelijk tegelijkertijd met meerdere apparaten in te loggen. Je dient eerst met een ander ingelogd apparaat uit te loggen door in de browser http://logout.hotspots in te voeren.

Kan je het hier mee oplossen?

 

Zo niet moet ik je doorverwijzen naar de klantenservice van Premium HotSpots via 0800-0414. Als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag!  

Het probleem is afgehandeld. Heb contact gehad met de klantenservice van Premium HotSpots en die konden me niet helpen en adviseerde mij om contact op te nemen met FON. 

 

Na contact met FON bleek er iets fout te zijn gegaan tijdens de betaling en registratie. Bedrag wordt terugbetaald en ik kijk verder naar andere mogelijkheden.

 

Bedankt voor de hulp. 

Reageer