premium internet is niet sneller

• 3 februari 2013
  • 2 reacties
  • 7539 keer bekeken

Ik heb sinds een aantal dagen een nieuwe router met het premium pakket. Mijn internet is niet sneller geworden tov het vorrige pakket en oude router. Heeft iemand raad? Wifi tester op mijn iphone geeft nu 9mb/s aan

2 reacties

KPN geeft aan op welke datum het Abo ingaat.

Is dat al voorbij.

Je krijgt meestal eerder je nieuwe modem. Vaak week van te voren.

Als de ingangsdatum al gepasseerd is kun je aan de bel trekken.

Succes....

Reputatie 4
Badge
Ik zou een snelheid altijd bekabeld testen, met zoveel mogelijk programma's uit, die in verbinding staan met internet op maar 1 computer.

Mocht je draadloze verbinding niet optimaal zijn doordat je buren overal modems hebben geplaatst, die ook jouw netwerk storen, zul je met een hoger abonnement tegen diezelfde storingsbronnen aanlopen. Ik zou het eerst een bekabeld testen op speedtest.net, wellicht haal je dan wel je snelheid.

Mocht dat allemaal niet werken kun je bekabeld inloggen op je modem door het adres 192.168.2.254 in te typen. Afhankelijk van welk modem je hebt, kun je de echte actuele snelheid zien die het modem haalt en kan halen. Als dit sterk afwijkt van de snelheid gemeten met je draadloze verbinding, zit het dus in je omgevingsfactoren... Zou je het bekabeld kunnen testen?

Reageer