Beantwoord

Premium spotify

Heb eerst een abonnement gehad op Spotify premium, nu KPN alles in een plus Spotify maar heb sindsdien Spotify Free (dit staat ook op het Spotify account terwijl bij KPN premium aangemeld staat. Al meerdere keren opnieuw ingelogd,wachtwoord gewijzigd en Spotify gemaild maar nog geen steeds oplossing hoe weer premium te krijgen?

icon

Beste antwoord door Cindy_ 31 mei 2017, 13:34

De nieuwe code is onderweg naar Miranda 🙂.

Bekijk origineel

6 reacties

Badge
heb je al wel de spotify brief van het alles in één pakket thuis gehad? daarmee kun je namelijk het bestaand spotify free abonnement weer upgraden naar premium door de instructies in de brief te volgen, ik meende dat deze postbrief twee weken nadat je alles in één pakket is geleverd binnen komt (ik had hetzelfde probleem).

Deze brief hebben we gehad. We moesten toen eerst naar Spotify Free en zouden met deze code een week later kunnen upgraden naar Premium. Maar bij invullen van de code gaf deze aan dat die verlopen was. Talloze keren KPN gebeld maar we komen er niet verder mee. 

Reputatie 6
Badge +12
Hallo jildou,

Welkom op het forum!

Vervelend dat het zo lang moet duren 😞 Ik help je gelijk verder!

Graag ontvang ik je postcode, huisnummer, mobiel nummer en de contractnaam in een privébericht, dan pak ik het voor je op.

Met vriendelijke groet,

Nienke

KPN Webcare

Kan ik hier ook een nieuwe inlogcode krijgen voor mijn Spotify. Deze kan ik ook niet vinden bij mijn KPN

Mvrgr
Miranda
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Miranda, welkom op het forum! De code vind je niet in MijnKPN, maar ontvang je per brief/sms of e-mail. Daar kan ik je aan helpen. Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig. Beantwoord je mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +22
De nieuwe code is onderweg naar Miranda 🙂.

Reageer