Premium zonder Pair bonding :-(

• 26 september 2012
  • 3 reacties
  • 8873 keer bekeken

Hallo, Vandaag is mijn Premium pakket ingegaan 80mb/s. Ik heb een nieuwe ExperiaBox geinstalleerd, maar dit is een ZTE H220N, die kan geen pairbonding aan. De verkoper zij dat dit wel mogelijk was op mijn adres maar helaas heeft KPN de verkeerde ExperiaBox gestuurd denk ik. Weet iemand waar je kan checken of dit ook zo is, zo ga ik die 80 mb/s nooit halen 😞 Kan ik een ander Experiabox ontvangen? Gaat dit automatisch?

Alvast dank voor het antwoord.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Beste MlkedeBruin, 

Welkom op het Forum.

Voor je huidige abonnement Premium volstaat de ZTE prima. Voor bonding is wel een ander modem nodig. Voor vragen over de uitrol van bonding verwijs ik je naar een speciaal topic over dit onderwerp:

Pair bonding mogelijk?

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn

Hallo Boudewijn, dank voor je antwoord.

Nieuwe klanten krijgen dus wel direct de juiste Arcadian v8, maar omdat ik nu een bestaande klant ben moet ik wachten tot eind van het jaar voor de juiste ExperiaBox en snelheid? Dat is toch vreemd!

Bij het afsluiten van mijn nieuwe snelheid (Premium) begreep ik dat hiervoor deze Pair bonding nodig was ivm het halen van de gewenste snelheid van rond de 80mbs. Omdat ik ook graag ITV van KPN wil gaan afnemen wil ik wel zeker weten dat dan mijn internet snelheid hoog genoeg blijft, dit was alleen mogelijk met pair bonding op mijn adres, volgens de verkoper. Ik ben overgestapt naar premium voor deze pairbonding, die heb ik nu niet.

Alvast dank voor je antwoord.

Groet,

Mike

Reputatie 4
Badge +9
Beste MlkedeBruin, 

Zou je mij in een privé bericht je naam, postcode en huisnummer, telefoonnummer willen sturen? Hiermee kan ik op je vraag ingaan. 

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn

Reageer