Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Prepaid

ik heb een smart phone en maak alleen gebruik van WIFI. kan ik voor een korte periode een bundel afnemen zodat ik op mijn vakantie adres kan internetten als ik dit nodig heb. dit omdat ik niet afhankelijk wil zijn van een niet te vertrouwen wifi kanaal in het buitenland
icon

Beste antwoord door PeterG 13 juli 2018, 14:31

Voor prepaid zijn er geen bundels voor buiten de EU. In de EU kun je 'm gebruiken zoals in Nederland. Daar zijn wel bundels voor.
Niet vergeten te activeren voordat je Nederland (KPN netwerk) verlaat!! Dat doe je door even te bellen met (kort) gesprekje 😉
Voor buiten Nederland wel opwaarderen. Het aankooptegoed van € 2,50 en het bonustegoed van € 7,50 zijn buiten Nederland niet bruikbaar.
Ook voor de aanschaf van bundels opwaarderen. Bundels kunnen niet van bonustegoed betaald worden.

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Grandad, welkom op het forum. Dat is afhankelijk van wat voor 06 nummer je bij ons hebt, abonnement of prepaid. Met een abonnement kan je altijd een bundel erbij nemen, met prepaid binnen de EU. Zou je je profiel willen aanvullen met al je gegevens? Dan kan ik dit voor je nakijken.
ik heb een prepaid kaartje gekocht bij de KPN heb geen abbonnement
Reputatie 7
Voor prepaid zijn er geen bundels voor buiten de EU. In de EU kun je 'm gebruiken zoals in Nederland. Daar zijn wel bundels voor.
Niet vergeten te activeren voordat je Nederland (KPN netwerk) verlaat!! Dat doe je door even te bellen met (kort) gesprekje 😉
Voor buiten Nederland wel opwaarderen. Het aankooptegoed van € 2,50 en het bonustegoed van € 7,50 zijn buiten Nederland niet bruikbaar.
Ook voor de aanschaf van bundels opwaarderen. Bundels kunnen niet van bonustegoed betaald worden.

Reageer