Beantwoord

Prijs KPN veilig voor meer dan 2 apparaten

  • 23 September 2021
  • 17 reacties
  • 192 keer bekeken

Reputatie 1

Is het niet een beetje vreemd dat wanneer je van 2 apparaten naar 3 apparaten wil overstappen je dan € 4,95 betaald voor 12 apparaten?

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 September 2021, 15:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7

Blijkbaar heeft KPN alleen maar de optie voor een bundel van 10 extra licenties voor €4,99 per maand. In mijn geval zou ik voor €4,99 per maand van 5 naar 15 licenties kunnen gaan. Dat heeft voor mij geen zin immers ik gebruik geen KPN veilig.

Waarom gebruik je KPN veilig?

Wat verwacht je dat KPN veilig voor jou doet?

Op wat voor een apparaten gebruik jij KPN veilig?

 

Reputatie 1

Met alle respect maar dit is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag. Verder gaat u mij allerlei vragen stellen, hoe zo? Verwacht natuurlijk een antwoord van iemand van KPN die mij deze rare constructie gaat uitleggen. 

Hallo @CarelAltura als je alleen een antwoord van KPN verwacht, moet je binnen dit forum de vraag niet stellen maar rechtstreeks met KPN contact opnemen.

Reputatie 1

Hallo @CarelAltura als je alleen een antwoord van KPN verwacht, moet je binnen dit forum de vraag niet stellen maar rechtstreeks met KPN contact opnemen.

Beste Jan,

Bedankt voor de reactie. Zag hier regelmatig antwoorden van KPN medewerkers vandaar mijn bericht.

Reputatie 7

Met alle respect maar dit is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag. 

Het antwoord is:

Blijkbaar heeft KPN alleen maar de optie voor een bundel van 10 extra licenties voor €4,99 per maand.

 

Reputatie 1

Laten we het er maar op houden dat u mijn vraag niet helemaal/of helemaal niet heeft begrepen.

Reputatie 7
Badge +28

@CarelAltura

KPN biedt gewoon drie opties aan. Als klant krijg je twee licenties gratis. 
 

Wil je meer licenties? Dan betaal je 4,95 per maand. Of je er nu eentje extra nodig hebt of (maximaal) tien. Of 9,98 voor maximaal 20 extra. 

Je kunt niet per extra losse licentie betalen. Zo zit het systeem in elkaar. Dat is niet te veranderen. 

 

Let op: Deze informatie geldt alleen voor abonnementen van vóór 8 januari 2024. Sluit je na deze datum een abonnement af? Dan krijg je geen gratis KPN Veilig meer. Voor alle informatie met betrekking tot KPN Veilig Virusscanner, zie:

Reputatie 7

Knipsel van de website, hierin staat alles wel omschreven,… 

 

Reputatie 1

@CarelAltura

KPN biedt gewoon twee opties aan. Als klant krijg je twee licenties gratis. 
 

Wil je meer licenties? Dan betaal je 4,95 per maand. Of je er nu eentje extra nodig hebt of (maximaal) tien. Of 9,98 voor maximaal 20 extra. 

Je kunt niet per extra losse licentie betalen. Zo zit het systeem in elkaar. Dat is niet te veranderen. 

Bedankt voor de reactie. 
Blijf het vreemd vinden om voor 3 licenties het zelfde bedrag van €4,95 te betalen als voor 10 licenties. 

Reputatie 1

Knipsel van de website, hierin staat alles wel omschreven,… 

 

Bedankt voor de reactie. 
Blijf het vreemd vinden om voor 3 licenties het zelfde bedrag van €4,95 te betalen als voor 10 licenties. 

Reputatie 7
Badge +18

@CarelAltura

Als je nu een 100Mbit/s verbinding hebt is het afhankelijk van je abonnementsvorm en de snelheid die er op jouw adres mogelijk is misschien wel goedkoper om die te upgraden naar 200Mbit/s.

Als je Hussel hebt is dat maar € 2,50 duurder en je krijgt er dan wel 3 extra licenties bij en heb je een 2 keer zo snelle verbinding.

Reputatie 1

@CarelAltura

Als je nu een 100Mbit/s verbinding hebt is het afhankelijk van je abonnementsvorm en de snelheid die er op jouw adres mogelijk is misschien wel goedkoper om die te upgraden naar 200Mbit/s.

Als je Hussel hebt is dat maar € 2,50 duurder en je krijgt er dan wel 3 extra licenties bij en heb je een 2 keer zo snelle verbinding.

Bedankt, voor de reactie. Daar ga ik eens naar kijken ander stap ik over op Norton voor de helft van de prijs van KPN veilig van € 60 per jaar. 

Reputatie 7
Badge +24

Windows zelf heeft ook al een ingebouwde virusscanner hé. 

Reputatie 7

Windows zelf heeft ook al een ingebouwde virusscanner hé. 

En die is goed en gratis.

Reputatie 1

Windows zelf heeft ook al een ingebouwde virusscanner hé. 

Ja dat klopt maar ik wil ook nog 2 smartphones beveiligen.

Reputatie 7

Windows zelf heeft ook al een ingebouwde virusscanner hé. 

Ja dat klopt maar ik wil ook nog 2 smartphones beveiligen.

Wat wil je daar dan op beveiligen?

Met alle respect maar dit is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag. Verder gaat u mij allerlei vragen stellen, hoe zo? Verwacht natuurlijk een antwoord van iemand van KPN die mij deze rare constructie gaat uitleggen. 

Hallo @CarelAltura als je alleen een antwoord van KPN verwacht, moet je binnen dit forum de vraag niet stellen maar rechtstreeks met KPN contact opnemen.

Beste Jan,

Bedankt voor de reactie. Zag hier regelmatig antwoorden van KPN medewerkers vandaar mijn bericht.

Maar verwacht je echt dat die gaan vertellen dat ze deze prijspolitiek vreemd vinden. Daar zitten ze hier niet voor. Zo’n vraag stel je aan andere eindgebruikers. En als velen dat vreemd vinden kunnen de moderators dat doorgeven. 

Dit forum is onder andere hiervoor gemaakt. Voor direct contact is de chat en het gratis nummer 0800-0402. 

Het is echter niet vreemd, Staffeling in software licenties is vrij normaal.