Prijswijzigingen bestaande abonnementen per 1 juli 2017

Toon eerste bericht

194 reacties

Ik zou voor glasvezel tussen de 100M(7,50 euro) en 500M(17,50 euro) ook erg graag een 200 of 250 zien.
En dit dan voor bijvoorbeeld 12,50.

500/500 kost al € 12,50 en dan wil je voor het zelfde geld 200 a 250 Mbit ? :o

Bij mij zijn de opties toch echt 7,50 voor 100 en 17,50 voor 500....

Reputatie 7
Badge +20
Vind je de KPN beltarieven te hoog?
Overweeg dan over te stappen op VoIP bellen met een gratis app op je mobile telefoon, dan bel je (overal waar je WIFI hebt) ook vier maanden gratis naar alle vaste nummers. KPN internet kun je gewoon houden natuurlijk.
Bel je veel naar het buitenland, zoek dan een VoIP-provider die voor jouw bestemming het voordeligst is.
VoIP providers rekenen doorgaans geen starttarief.

*Admin: link verwijderd i.v.m. huisregels
Dit bericht is ook naar mijn Privébericht gestuurd! :@

Ik ook inclusief een link naar NLE en dat het voordeliger zou zijn. Niet heel netjes Prawo
@Koenvan KPN heeft hem al aangepakt.
Reputatie 2
Badge
Yikes.....

Hier een IPB instap abonnement.

Maximale snelheid hier is ca. 18 Mbps, volgens de Experia V10 houdt het op bij 13 Mbps, geplande upgrade nada.

Vorig jaar een verhoging van € 2,50 per maand met als compensatie een (voor mij volkomen overbodig, dus ongebruikt) "veilig" pakket.

Deze keer als compensatie een verdubbeling van de abonnementssnelheid die voorlopig niet waar te maken is :(

Ik ben na lezen van dit bericht op zoek gegaan naar een andere provider, dat scheelt met de huidige tarieven ongeveer € 90 per jaar.

Bye bye KPN.....
Reputatie 4
Badge +5
nou nou alweer meer geld voor kpn zit nu al over de 100 euro's , moet toch eens gaan kijken naar een andere provider want dit is niet leuk meer , in een korte tijd alleen maar veranderingen en niet te goede van de klant , jammer ga eens goedkoper worden IPV duurder dan ga je klanten trekken en nu gaan ze lopen en kunnen de overige meer gaan betalen

gr benard
Reputatie 7
Badge +20
nou nou alweer meer geld voor kpn zit nu al over de 100 euro's , moet toch eens gaan kijken naar een andere provider want dit is niet leuk meer , in een korte tijd alleen maar veranderingen en niet te goede van de klant , jammer ga eens goedkoper worden IPV duurder dan ga je klanten trekken en nu gaan ze lopen en kunnen de overige meer gaan betalen

gr benard
Mensen met het minimum inkomen hebben gewoon pech gehad, daar komt het op neer lijkt het wel. Mensen met een modaal inkomen kunnen bijna alles. De rijken worden steeds rijker, en de mensen met het minimum steeds armer. 😞 Ik mag dan niet klagen, maar zo zie ik het wel gebeuren.
Reputatie 7
Badge +11
Ik snap het niet...

Ik heb nu alles in 1 standaard incl compleet, 100/10 mbps (nu €2,50 extra), vast bellen, spotify, fox sports eredivisie en ziggo sports. Standaard gaat 2,50 omhoog, vast bellen + €1, 2 extra kastjes + €2., Betekent dit dat er niets veranderd behalve dat ik extra ga betalen of ben ik dan spotify en fox ook kwijt? Wat is dus weer terug kan kopen tegen een belachelijke prijs?
Reputatie 7
@ Edwin. Je houdt gewoon je huidige abonnement en extra pakketten. Alles in 1 Standaard wordt alleen wel € 2,50 p/m duurder. En spotify wordt ook duurder. Daar betaal je nu € 6 p/m voor in het abonnement.
Dat is straks los voor € 10 p/m. Dus mogelijk dat je daar ook € 4 p/m duurder voor uit bent.

Voor de 2 extra kastjes ga je v.a. juli inderdaad € 1 p/m p/s meer voor betalen. Dat wordt nml € 5 p/m p/s.

Volgens mij krijg jij dus €2,50 verhoging abonnement en € 2 voor de kastjes. Spotify is wat onduidelijkheid over.

Nieuwe abonnee's per 1 juli gaan de nieuwe abonnementen en prijzen afnemen.
Reputatie 7
Badge +11
@ Edwin. Je houdt gewoon je huidige abonnement en extra pakketten. Alles in 1 Standaard wordt alleen wel € 2,50 p/m duurder. En spotify wordt ook duurder. Daar betaal je nu € 6 p/m voor in het abonnement.
Dat is straks los voor € 10 p/m. Dus mogelijk dat je daar ook € 4 p/m duurder voor uit bent.

Voor de 2 extra kastjes ga je v.a. juli inderdaad € 1 p/m p/s meer voor betalen. Dat wordt nml € 5 p/m p/s.

Volgens mij krijg jij dus €2,50 verhoging abonnement en € 2 voor de kastjes. Spotify is wat onduidelijkheid over.

Nieuwe abonnee's per 1 juli gaan de nieuwe abonnementen en prijzen afnemen.

Spotify is nu gratis ivm Compleet...
Reputatie 7
Ik zou voor glasvezel tussen de 100M(7,50 euro) en 500M(17,50 euro) ook erg graag een 200 of 250 zien.
En dit dan voor bijvoorbeeld 12,50.
500/500 kost al € 12,50 en dan wil je voor het zelfde geld 200 a 250 Mbit ? :o
Bij mij zijn de opties toch echt 7,50 voor 100 en 17,50 voor 500....

Hoe lang heb je die 500Mbps al gecontracteerd?
Heb je ooit die snelheidsverhoging al een keer verwijderd en weer geactiveerd, want er is inderdaad al geruime tijd een korting van €5,- van toepassing.

Je kunt de snelheid één keer per maand wijzigen. Ik had mijn 500Mbps verlaagd naar 100Mbps om hem een maand later weer met korting te verhogen naar 500Mbps.
Ik heb van anderen begrepen dat je de 500Mbps na een kwartiertje al weer kunt heractiveren als je kiest voor "geen snelheidsverhoging".
Reputatie 7
...En spotify wordt ook duurder. Daar betaal je nu € 6 p/m voor in het abonnement.
Dat is straks los voor € 10 p/m. Dus mogelijk dat je daar ook € 4 p/m duurder voor uit bent....
Nee hoor, niet zolang je Alles-in-1 Standaard behoudt, Spotify premium is daar opgenomen in de pakketprijs van €62,50. Als je precies dezelfde diensten zou contracteren, maar dan op basis van het "Alles-in-1 Instap" pakket zonder Spotify dan ben je nu €56,50 kwijt en dat is waar die €6,- vandaan komt.
Reputatie 7
Badge +11
...En spotify wordt ook duurder. Daar betaal je nu € 6 p/m voor in het abonnement.
Dat is straks los voor € 10 p/m. Dus mogelijk dat je daar ook € 4 p/m duurder voor uit bent....
Nee hoor, niet zolang je Alles-in-1 Standaard behoudt, Spotify premium is daar opgenomen in de pakketprijs van €62,50. Als je precies dezelfde diensten zou contracteren, maar dan op basis van het "Alles-in-1 Instap" pakket zonder Spotify dan ben je nu €56,50 kwijt en dat is waar die €6,- vandaan komt.

Dat is dan een "meevaller". Maar hoe dan ook is het een flinke stijging (alweer). Toch maar eens serieus kijken wat de andere providers doen..
Reputatie 1
Badge
Iedereen roept van alles maar of het daar echt duidelijker van wordt?
Reputatie 2

Dat vind ik toch raar.
Bij mij staat er echt : Spotify Premium - gratis € 0,00
En niet 4 euro korting.

Hoeveel betaal ik dan voor een hd ontvanger?

Dit staat op mijn rekening
HD tv-ontvanger - gratis € 0,00

Ik heb ook nooit iets vernomen van die 6 euro.
Ook niet bij afsluiten van mijn abbo.
Anders had ik het niet genomen namelijk.
Reputatie 7
...Bij mij staat er echt : Spotify Premium - gratis € 0,00
En niet 4 euro korting...
Dat zeg ik toch ook: "Nee hoor, niet zolang je Alles-in-1 Standaard behoudt, Spotify premium is daar opgenomen in de pakketprijs van €62,50.". Je kunt echter uitrekenen welk deel van die €62,50 dan eigenlijk voor Spotify is en dat blijkt €6,- te zijn. Als je namelijk een "Alles-in-1 Instap" abonnement neemt met 1 extra TV ontvanger en het opnemen pakket, dan heb je precies hetzelfde als "Alles-in-1 Standaard" maar zonder Spotify. Daar betaal je dan €56,50 voor en dat is €6,- minder dan die €62,50 van het "Alles-in-1 Standaard" abonnement. Voila, feitelijk betaal je dus €6,- voor Spotify.

...Hoeveel betaal ik dan voor een hd ontvanger?

Dit staat op mijn rekening
HD tv-ontvanger - gratis € 0,00...
€4,-
Opnieuw is een klein rekensommetje nodig.
Alles-in-1 Instap met alleen het opnemen pakket kost €52,50 per maand. Dat is dus €10,- minder dan "Alles-in-1 Standaard". Hiervoor heb je dan dus 1 TV ontvanger minder dan bij "Alles-in-1 Standaard" en opnieuw geen Spotify ter waarde van €6,-. €10,- min €6,- is €4,-.
ik wil niet meer gaan betalen wat nu KPN?:@
Reputatie 2
...Bij mij staat er echt : Spotify Premium - gratis € 0,00
En niet 4 euro korting...
Dat zeg ik toch ook: "Nee hoor, niet zolang je Alles-in-1 Standaard behoudt, Spotify premium is daar opgenomen in de pakketprijs van €62,50.". Je kunt echter uitrekenen welk deel van die €62,50 dan eigenlijk voor Spotify is en dat blijkt €6,- te zijn. Als je namelijk een "Alles-in-1 Instap" abonnement neemt met 1 extra TV ontvanger en het opnemen pakket, dan heb je precies hetzelfde als "Alles-in-1 Standaard" maar zonder Spotify. Daar betaal je dan €56,50 voor en dat is €6,- minder dan die €62,50 van het "Alles-in-1 Standaard" abonnement. Voila, feitelijk betaal je dus €6,- voor Spotify.

Ik las dat toendertijd in de snelheid , maar dat zal ik dan wel verkeerd gezien hebben :D
Bij mij blijf gratis , gratis en niet stiekem ergens in verwerkt.
Reputatie 7
ik wil niet meer gaan betalen wat nu KPN?:@Helaas lukt dat niet helemaal immers de prijsverhoging van de bestaande abonnementen is onomkeerbaar. Daarnaast moet je gewoon je huidige abonnement door laten lopen, dat is de goedkoopste optie.
ik wil niet meer gaan betalen wat nu KPN?:@Helaas lukt dat niet helemaal immers de prijsverhoging van de bestaande abonnementen is onomkeerbaar. Daarnaast moet je gewoon je huidige abonnement door laten lopen, dat is de goedkoopste optie.

of overstappen naar een andere provider?
Reputatie 7
...Bij mij blijf gratis , gratis en niet stiekem ergens in verwerkt.Oei, die gedachte zou ik maar snel uit je hoofd verbannen, uiteraard is niets op deze wereld gratis. Ik hoop dat ik je met die rekensommetjes heb kunnen aantonen dat je feitelijk gewoon betaalt voor Spotify en die TV ontvanger. Zo niet, ga er dan nog eens rustig voor zitten en laat alles grondig tot je doordringen. Het kan niet anders dan dat het kwartje vroeg of laat gaat vallen.
Binnen een jaar bijna 10% duurder uit. Chapeau KPN.
Beetje cryptisch bericht ook, dat van KPN. Wat houdt alles-in-een straks nog in? En welke voordelen van "compleet" worden geschrapt? Ik ben reuze benieuwd. Met mijn huidige 15MB snelheid is er nu al sprake van misleidende marketingkreten. Welk superlatief moet ik straks gebruiken?
Ik mag er van uitgaan dat KPN niet alleen communiceert via persberichten maar elke klant rechtstreeks van de betreffende wijzigingen op de hoogte brengt. Even afwachten dus.
Reputatie 2
...Bij mij blijf gratis , gratis en niet stiekem ergens in verwerkt.Oei, die gedachte zou ik maar snel uit je hoofd verbannen, uiteraard is niets op deze wereld gratis.

Ik snap het wel maar dit stond op de eerste rekeningen die ik kreeg en waarschijnlijk bij jouw ook.
Dus hiermee ben ik de abbo aangaan.

Abonnement
Internet+Bellen Thuis Standaard 21 mrt t/m 20 apr 41,50
Interactieve TV 21 mrt t/m 20 apr 12,50
Korting Interactieve TV 21 mrt t/m 20 apr -12,50
Digitale tv-ontvanger 21 mrt t/m 20 apr 4,00
Digitale tv-ontvanger korting 21 mrt t/m 20 apr -4,00
Opnemen Pakket 21 mrt t/m 20 apr 5,00
Opnemen Pakket korting 21 mrt t/m 20 apr -5,00
Spotify Premium 21 mrt t/m 20 apr 10,00
Spotify Premium korting 21 mrt t/m 20 apr -10,00

Als ik nu met deze gegevens op jouw manier reken klopt het niet.

vb

41.50 + 10.00 - 10.00 = 41.50

ps begrijp je mij ook
Hoi KPN,

Ik heb alles in 1 standaard en betaal nu 62,50 ik haal nu al geen 60 mbit, maar +/- 40 Ik moet nu meer gaan betalen voor iets wat in mijn geval niet mogelijk is en dus nadelig is. Kunt u mij vertellen of ik zonder bijkomende kosten mijn abonnement vroegtijdig kan opzeggen?

Groet Jan
Reputatie 7
Hoi KPN,

Ik heb alles in 1 standaard en betaal nu 62,50 ik haal nu al geen 60 mbit, maar +/- 40 Ik moet nu meer gaan betalen voor iets wat in mijn geval niet mogelijk is en dus nadelig is. Kunt u mij vertellen of ik zonder bijkomende kosten mijn abonnement vroegtijdig kan opzeggen?

Groet Jan

Klantnummer: xxxxxx
De prijs gaat inderdaad omhoog naar €65,- per maand. De algemene voorwaarden voorzien inderdaad in de mogelijkheid om op basis van de wijzigingen het contract te laten ontbinden.
Reputatie 7
...Abonnement
Internet+Bellen Thuis Standaard 21 mrt t/m 20 apr 41,50
Spotify Premium 21 mrt t/m 20 apr 10,00
Spotify Premium korting 21 mrt t/m 20 apr -10,00

En stel nu dat het volgende op mijn factuur staat:
Abonnement
Internet+Bellen Thuis Instap 21 mrt t/m 20 apr. 32,50
60/6 Mbit/s Snelheidsverhoging 5,00

Hoeveel betaal jij dan voor Spotify?
Hoi KPN,

Groet Jan

Klantnummer: xxxxxx
De prijs gaat inderdaad omhoog naar €65,- per maand. De algemene voorwaarden voorzien inderdaad in de mogelijkheid om op basis van de wijzigingen het contract te laten ontbinden.

Bedankt voor uw reactie, kunt u mij vertellen hoe ik het contact kan laten ontbinden?

Reageer