Prijswijzigingen bestaande abonnementen per 1 juli 2017

Toon eerste bericht

194 reacties

Reputatie 7
Ik heb inmiddels contact gehad met klantenservice en we hebben mijn abo veranderd. Er veranderd in principe niets, behalve de naam en de prijs.Ook niet de einddatum van het contract? Ik zou namelijk verwachten dat er nu een nieuw contract voor de komende 12 maanden afgesloten is.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb inmiddels contact gehad met klantenservice en we hebben mijn abo veranderd. Er veranderd in principe niets, behalve de naam en de prijs.
Oké, prima!

Ik heb inmiddels contact gehad met klantenservice en we hebben mijn abo veranderd. Er veranderd in principe niets, behalve de naam en de prijs.Ook niet de einddatum van het contract? Ik zou namelijk verwachten dat er nu een nieuw contract voor de komende 12 maanden afgesloten is.
Nee, dat hoeft niet in ieder geval.
Reputatie 7
Ik heb inmiddels contact gehad met klantenservice en we hebben mijn abo veranderd. Er veranderd in principe niets, behalve de naam en de prijs.Ook niet de einddatum van het contract? Ik zou namelijk verwachten dat er nu een nieuw contract voor de komende 12 maanden afgesloten is.Nee, dat hoeft niet in ieder geval.Toen ik in januari 2015 mijn Alles-in-1 Comfort abonnement ging omzetten naar Alles-in-1 Standaard gebeurde dat in ieder geval wel.
Reputatie 1
Badge
Bij mij ging ooit de wijziging van het abonnement van de oude naar de huidige ook met behoud van de oorspronkelijke einddatum. Die was toen al bereikt. Logisch wat mij betreft, je betaald gewoon de reguliere prijs. Als je 3 of toen 6 maanden korting krijgt onder de voorwaarde dat je een (weer) jaarabo neemt is wat anders.
Reputatie 7
Badge +18
@Marcia_Vanaf wanneer kunnen we de nieuwe Alles-In-1 abonnementen bestellen? Gewoon vanaf 1 juli? Of is dat iets eerder zodat klanten het dan ook 4 juli in huis kunnen hebben?
Reputatie 7
Badge +28
Op 1 juli pas! Dus echt nog even geduld 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Ah, onderstaande had ik bij die PDF (die had ik al gevonden) overheen gelezen. Je hebt dus gelijk.
Heeft u een BelOnbeperkt bundel? Dan kunt u nu naar meer dan 80 landen onbeperkt bellen naar vaste en
mobiele nummers. Tot 1 juli zijn dit er 40 en kunt u alleen onbeperkt bellen in naar vaste telefoonnummers.

Bij de aankondiging van de prijswijzigingen is aangekondigd dat vanaf 1 juli ook mobiele nummers in 80 landen binnen de BelOnbeperkt bundel vallen. De pdf met het nieuwe overzicht laat daarover geen misverstand bestaan:

https://www.kpn.com/alles-in-1/wijzigingen2017/_assets/wijzigingen-beltarieven-buitenland-legacy-en-allesin1.pdf

Nu zie ik bij de nieuwe abonnementen dat bij mobiele nummers in 80 landen wel extra kosten in rekening worden gebracht bij de BelOnbeperkt bundel.
Geldt dit alleen voor de nieuwe abonnementen?

Anders gezegd: KPN kan nu niet opeens een toegezegde tariefwijziging (verbetering in dit geval) bij huidige abonnementen intrekken.
Reputatie 7
Badge +31
Nu zie ik bij de nieuwe abonnementen dat bij mobiele nummers in 80 landen wel extra kosten in rekening worden gebracht bij de BelOnbeperkt bundel.
Geldt dit alleen voor de nieuwe abonnementen?

Anders gezegd: KPN kan nu niet opeens een toegezegde tariefwijziging (verbetering in dit geval) bij huidige abonnementen intrekken.
Mag ik vragen waar je dat ziet staan? Als ik kijk bij de nieuwe abonnementen (http://bestellen.kpn.com) kan ik dat niet vinden.
Heb je misschien een link (en evt. screenshot)?

Bij de informatie over Belonbeperkt staat m.i. onomwonden dat je binnen de Belonbeperkt tijden gratis belt naar vaste én mobiele nummers in zo'n 80 landen:
https://www.kpn.com/bellen/abonnementen/opties/onbeperkt-bellen.htm
Reputatie 7
Nu zie ik bij de nieuwe abonnementen dat bij mobiele nummers in 80 landen wel extra kosten in rekening worden gebracht bij de BelOnbeperkt bundel...Waar lees je dat?
Reputatie 3
@PeterG @wjb Als je op de bestelpagina bij stap 2 vaste telefonie aanzet en vervolgens bij 'BelOnbeperkt Altijd' op 'Meer informatie' klikt.
Reputatie 7
Badge +31
eh8001. De info is inderdaad verwarrend. Want op de Belonbeperkt pagina ontdek ik in de pulldown " *voor betaalnummers geldt onbeperkt bellen niet" de volgende zin:

Ook bellen naar mobiele nummers in het buitenland valt niet binnen dit product.

Terwijl in hetzelfde scherm dit staat:

Altijd onbeperkt* bellen naar vaste en mobiele nummers in ruim 80 landen

Aangezien er een * bij staat, net als bij de pull down, zou je ervan uit kunnen gaan dat het voor 'speciale' mobiele nrs geldt. Maar wat zijn mobiele betaalnummers i.h. buitenland? Zelfs in NL zou ik dat niet weten.

Ik heb deze verwarring inmiddels gemeld aan het forumteam.
Reputatie 7

Interessant, misschien dat iemand van het KPN Webcare team hier wat opheldering over kan geven.
Reputatie 7
Badge +28
Dat is inderdaad onduidelijk. Ik heb de vraag doorgestuurd met het verzoek de website aan te passen waar nodig. Na het weekend meer duidelijkheid 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Dat is inderdaad onduidelijk. Ik heb de vraag doorgestuurd met het verzoek de website aan te passen waar nodig. Na het weekend meer duidelijkheid :)

Ik zie dat de teksten op de website zijn aangepast. Duidelijk!

BelOnbeperkt Altijd - Belbundel

Onbeperkt bellen naar Nederland en buitenland

Met onze belbundel BelOnbeperktAltijd kun je zoveel bellen als je zelf wilt, naar vaste en mobiele nummers. En niet alleen in Nederland en de hele EU, maar ook naar landen zoals de VS, Suriname en Curaçao!
Reputatie 7
Ik zie dat de teksten op de website zijn aangepast. Duidelijk!

Maar even kijken of er misschien nog iets aangepast moet worden bij het BelOnbeperkt Avond & Weekend is er blijkbaar niet bij. 🙁

Ik snap niet waarom KPN zelf dan niet eventjes iets verder kijkt.
Reputatie 7
Badge +31
En hier
is het in de pull down met de tekst:
*voor betaalnummers geldt onbeperkt bellen niet

Ook nog niet aangepast (aan de nieuwe situatie). Want ook daar staat nog steeds de situatie van voor 1 juli. Terwijl bovenaan en in de andere pull down, wel al over de 80 landen wordt gesproken. En over vast en mobiel.
In de pull down staat:
en dat klopt dus nu niet meer.

Iemand moet nog even wat doen aan de site. Ook bij wat wjb aanhaalt.
Reputatie 6
Badge +8
En hier
is het in de pull down met de tekst:
*voor betaalnummers geldt onbeperkt bellen niet

Ook nog niet aangepast (aan de nieuwe situatie). Want ook daar staat nog steeds de situatie van voor 1 juli. Terwijl bovenaan en in de andere pull down, wel al over de 80 landen wordt gesproken. En over vast en mobiel.
In de pull down staat:
en dat klopt dus nu niet meer.

Iemand moet nog even wat doen aan de site. Ook bij wat wjb aanhaalt.

Ik ga wat offtopic hier maar wil het toch maar in het geheel houden voor de websitebeheerders. Wellicht kunnen ze hier (https://www.kpn.com/televisie/zenders/lokale-zenders.htm) ook even kijken? klopt namelijk niets van.
Reputatie 7
Badge +31
Ik ga wat offtopic hier maar wil het toch maar in het geheel houden voor de websitebeheerders. Wellicht kunnen ze hier (https://www.kpn.com/televisie/zenders/lokale-zenders.htm) ook even kijken? klopt namelijk niets van.Inderdaad. Dat zijn nog de oude 3-cijferige nummers voor de lokalen. Die zitten nu allemaal tussen 1000 en 1400.
Via de zenderlijst zijn ze overigens makkelijk terug te vinden aangezien je alleen je eigen lokale tv- en radiokanaal hebt.
Reputatie 7
Badge +28
Dank voor de meldingen! Ik geef de aanvullende fouten met betrekking tot bellen door. De zendernummers heeft Justin eerder vandaag al gemeld. Ik verwacht dat die snel aangepast zullen zijn 🙂

Reageer