News

Prijswijzigingen KPN 2020

Prijswijzigingen KPN 2020

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

159 reacties

Hallo @AnneNL , een tv abo bij KPN kost € 10,- per maand, jij bedoelt waarschijnlijk Digitenne, dat is duurder.

Een Chromecast kost bijna overal  € 39,95.

 

kpn zet de reclame niet in de tv zenders.

hoe kan je met NLziet dan geen reclames op de zenders hebben?

 

@Maffy_Daffy 

Als je bij NLziet niet het live aanbod kijkt maar de programma’s via on demand zit er geen reclame tussen.

NLziet omvat live en on demand het aanbod van NPO, RTL Nederland, Talpa en de regionale omroepen.

AnneNL: TV kost bij KPN minimaal €18 voor 1 ontvanger, dus voor €18 kan je onbeperkt reclame kijken…...

@AnneNL Dat is de prijs voor Digitenne. Je hebt al internet van KPN en dan kost interactieve tv met één ontvanger slechts € 10.

Reputatie 3
Badge +1

Heeft al iemand opgemerkt dat €0,14 cent verhoogd wordt met 1 cent €1,14 cent is en niet € 0,15 cent.
DE CENT IS OVERBODIG en dus fout geschreven. het moet gewoon zijn van € 0,14 naar € 0,15 

 

Reputatie 7
Badge +25

Heeft al iemand opgemerkt dat €0,14 cent verhoogd wordt met 1 cent €1,14 cent is en niet € 0,15 cent.
DE CENT IS OVERBODIG en dus fout geschreven. het moet gewoon zijn van € 0,14 naar € 0,15 

Bedankt voor deze waardevolle les Mels. ಠ_ಥ

Reputatie 7

Daar ga ik ook vanuit. Ik ga eerst even een reactie afwachten op de ticket voordat ik overal over ga speculeren, aan het bedrag te zien is dat wel verwerkt maar wordt het niet weergegeven.

Is er al iets meer bekend?

Ik heb de factuur voor juli ontvangen en daarin is geen Hussel Entertainmentvoordeel verrekend.

Er wordt dus €76,99 in rekening gebracht i.p.v. de €71,99 die in de bevestigingsemail vermeld is.

In mijnKPN wordt het Hussel Entertainmentvoordeel ook nog niet vermeld als voordeel bij mijn Hussel abonnement.

 

Ik raak er een beetje gehusseld van. :wink:

Hi @wjb. Zojuist ook even gebeld met die desk. De aanvraag voor de voordelen is op een gekke manier dubbel binnengekomen voordat Hussel actief was, waardoor dit vast is gelopen. De ticket is in behandeling maar dat kan tot 1 maand duren omdat het een handmatige aanpassing is. Ik heb begrepen dat ze jou ook een sms hebben verstuurd. We moeten dit dus even afwachten, maar het komt goed en waar nodig zal ik de gemiste korting corrigeren. No hussel stress. 

Sorry dat dit zo lang moet duren, dit is een exotisch dingetje dat mis gaat vandaar dat het handmatig moet worden gedaan. 

@Alex_P, We zijn nu ongeveer een maand verder en ik heb nog niets vernomen.

Ondertussen is al wel één keer geen Hussel Entertainmentvoordeel verrekend en ik vrees dat dat bij de volgende factuur ook weer het geval zal zijn als er niet snel naar gekeken wordt.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @wjb, het is mij inmiddels ook duidelijk waarom dit niet goed gaat. Voor mobiele nummers met alleen data geldt de Entertainment korting niet, dit terwijl het op de website wel zo is aangegeven. Dit is fout en wordt nu aangepast. Mijn excuses hiervoor. 

Ik ga in dit geval wel de korting handmatig verwerken, ik heb je hier ook een privébericht over gestuurd. Dit geldt uiteraard ook voor andere klanten die op basis van deze informatie een jaarcontract hebben afgesloten en zo die korting missen. 

Hoe langer bij KPN hoe meer je gaat betalen. Inflatiecorrectie snap ik maar dat zou ook moeten gelden voor nieuwe contracten. En daarnaast de bijdrage voor telefoon met 100% verhogen is absurd. Je kan wel zegge het is maar 1 euro maar iedere euro is er een.

Ik zou beloond willen worden na langere periode contract, Geen straf daarvoor.

 

Admin: bericht verplaatst naar algemeen topic over de prijswijzigingen van 2020

Badge +19

Bijna alles wordt duurder in het leven. Wen er maar aan.