Prijswijzigingen KPN & XS4ALL 2022

Prijswijzigingen KPN & XS4ALL 2022

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

290 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ME123, welkom terug! Ik wil je allereerst vragen een beetje bij je topic te blijven. 
Je hebt hier een eigen topic over en plaatst onder een aantal verschillende topics reacties en daar wordt het simpelweg niet overzichtelijker van.
We helpen je graag verder maar het lijkt me handig dat in 1 topic te doen.

 

Oké, dat is mij nu door meerdere mails duidelijk gemaakt en niet op een al te vriendelijke wijze.

Ik zit hier zelf ook niet op te wachten en zal niets meer vragen, excuus!

Reputatie 3
Badge

QUOTE starttopic

Hoe kan ik mijn abonnement kosteloos beëindigen of aanpassen?

Door de prijswijziging word je contractvrij. Pas jouw abonnement gemakkelijk aan via de MijnKPN app. Ook heb je het recht om jouw abonnement tot de wijzigingsdatum kosteloos te beëindigen. Dit kan schriftelijk of via onze gratis klantenservice.

/UNQUOTE

 

Waarom kan ik niet per 1 september als ex-XS4ALL abonnee mijn pakket niet gewoon omzetten in KPN hussel?  Volgens KS kan ik alleen opzeggen en na de-activatie van mijn internet verbinding  een nieuw abo afsluiten bij KPN. 

Reputatie 7
Badge +9

@Stephane , jou vraag is niet verwijderd maar door een admin verplaatst na het topic, wat je aangemaakt had (deze dus).

Reputatie 3
Badge

@Stephane , jou vraag is niet verwijderd maar door een admin verplaatst na het topic, wat je aangemaakt had (deze dus).

Dank, ik zag het niet in mijn historie terug en vond de vraag ook voor dit topic relevant, excuses voor het misverstand.

Reputatie 1

QUOTE starttopic

Hoe kan ik mijn abonnement kosteloos beëindigen of aanpassen?

Door de prijswijziging word je contractvrij. Pas jouw abonnement gemakkelijk aan via de MijnKPN app. Ook heb je het recht om jouw abonnement tot de wijzigingsdatum kosteloos te beëindigen. Dit kan schriftelijk of via onze gratis klantenservice.

/UNQUOTE

 

Waarom kan ik niet per 1 september als ex-XS4ALL abonnee mijn pakket niet gewoon omzetten in KPN hussel?  Volgens KS kan ik alleen opzeggen en na de-activatie van mijn internet verbinding  een nieuw abo afsluiten bij KPN. 

 

weet niet of je nog verplichtingen heb betrefd je abo periode of door modem bij verlenging of zo iets.

(het goede nieuws door de aangekondige verhoging mag je met die reden weg en ben je vrij als je nog wel verpligtingen had)

als je geen verplichtingen heb zou je via overstapen zonder down time  over kunnen gaan naar een kpn abo lijkt mij .. je bent nu nog steed xs4all klant op het kpn net werk (met volgens het gele boekje de oude xs4all voorwaarden) met een zogenaamd opgedoekte XS4all die tog maar van wegen de goede naam nog steeds bij je account word vermeld.

omsetten lijkt me niet mogenlijk omdat je een nieuw kpn(hussel) contract aan gaat met alle toeters en bellen die daar bij horen. lijkt mij dat je een nieuw acount via KPN website kan maken en dan hun de oude XS4KPN via overstap service laat be eindigen. dit is bij de wet zo geregelt zodat je niet lang zonder internet hoeft te sitten en ook niet dubbel hoeft te betalen voor de maand(en) dat je overstap loopt.

 

een andere optie is om een email only te maken van je oude XS4all als je daar waarde aan hecht. bedrag ben ik even vergeten maar het was minder als pack was. (zit ook niet alle verlooren xs services meer bij) je verbinding komt dan te vervallen.

en dan hopen dat ze je niet al te lang zonder internet laten zitten als je een nieuw account bij hun maakt ..maar als je graag hussel wil heb je vast al mobiel internet bij hun en kun je die mischien tijdelijk op je thuisnetwerk setten.

Reputatie 7

@Henk2304, Heb jij hier nog iets mee gedaan?

Nee, was me "teveel gedoe" 😇🤔

Reputatie 7

Nee, was me "teveel gedoe" 😇🤔

Wow, het kost je een minuutje of twee om per maand €1,46 te besparen.

Ik zou zeggen, wacht niet langer en zet jouw abonnement even terug van 200Mbps naar 100Mbps om hem een paar minuten later weer om te zetten van 100Mbps naar 200Mbps. Waarom zou je meer betalen aan KPN dan andere abonnees.

Het is natuurlijk van de zotte dat jij €53,46 per maand betaalt voor een 200Mbps abonnement terwijl ik €52,- per maand betaal voor 200Mbps.

Ik kom er net pas achter dat de tarieven verhoogd zijn (kijk niet altijd naar de facturen). Ik kan nergens terugvinden hoe ik geïnformeerd zou zijn. Hoe is dit gegaan? Ik krijg namelijk veel mail van kpn, maar heb er geen over prijsverhogingen.

Als het goed is per Mail, ergens eind Mei zijn de laatste de deur uit gegaan.

Maar niet om het een of ander, je bent nu toch te laat om er tegen in te gaan, ook als je niet geinformeerd bent van te voren, je hebt tot 30 dagen na de eerste verhoogde factuur dan de tijd om het er niet mee eens te zijn en het terug te draaien, als je hard kan maken dat je niet geinformeerd bent, die periode is al ruimschoots verstreken omdat die factuur ergens rond 1 Juli is geweest, je betaald namelijk vooruit en niet achteraf.

Thanks Doornekamp. Heb er dus geen mail van, terwijl ze me voor allerlei andere zaken wel weten te vinden. 🤷🏼

Heb toch maar een klacht ingediend. Kans op slagen is inderdaad klein, maar wil in ieder geval dat ze dit proces op orde brengen...

Thanks Doornekamp. Heb er dus geen mail van, terwijl ze me voor allerlei andere zaken wel weten te vinden. 🤷🏼

Heb toch maar een klacht ingediend. Kans op slagen is inderdaad klein, maar wil in ieder geval dat ze dit proces op orde brengen...

Een bevestiging van de klacht met de boodschap dat ze me binnen 4 dagen zouden bellen. Nooit meer wat gehoord natuurlijk... Wat een achteruitgang de afgelopen tijd in service zeg.

Reputatie 7
Badge +30

Vreemd, @Ojjz! Ik ben er voor je achteraan gegaan. Laat je het me even weten als je aankomende woensdag nog niets hebt gehoord?

Zwaar waardeloos maar wel te verwachten: Meer betalen en minder krijgen? Echt KPN!

Kluis weg, programma's terugkijken loopt regelmatig vast. Voordelen van glasvezel? Dacht het niet. Wél prijs omhoog. Dacht ik toch dat ik gewoon een contract had? Waar beide partijen zich aan moeten houden. Of is het goed dat ik volgende maand beslis dat ik wat anders betaal? 

Nog maar eens goed e.e.a. uitzoeken en dan overstappen.