Beantwoord

Privé internet abonnement omzetten naar een zakelijk internet abonnement

  • 30 January 2023
  • 2 reacties
  • 106 keer bekeken

Dag,

Ik zou graag mijn huidige privé internet abonnement om willen zetten naar een zakelijk internet abonnement. Ik heb rondgekeken op de website en forum maar weet niet zo goed hoe ik dit kan doen.

In de KPN winkel zeiden ze dat ik naar een zakelijke KPN winkel moest gaan. Deze heb ik nergens kunnen vinden bij de “vind een winkel functie” op de site. 

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door NHendriks 30 January 2023, 22:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @C.H.Chang ,

Je klinkt als een zakelijke klant. 

Dan kunnen we je hier niet helpen. 

Bij KPN houden ze van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 

Morgen overdag bellen naar 0800-0403 is ook mogelijk. 

Reputatie 7
Badge +11

Privé naar zakelijk, hoe moeten we dat zien? Is het enkel het abonnement op naam van een bedrijf zetten of ook echt over op een andere dienstverlening? KPN KleinZakelijk biedt hetzelfde product als een consumenten abonnement en dat is te doen middels een contractovername: https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm.

Als je echt over wilt naar KPN EEN MKB dan kan je hier een nieuw abonnement aanvragen en je huidige opzeggen. KPN ZM en KPN CM werken los van elkaar en derhalve kan een opzegging niet zomaar door hen gerealiseerd worden. Hier kunnen de adviseurs van KPN EEN je alles over uitleggen.