Vraag

Probleem met aanleg glasvezel

  • 15 April 2021
  • 7 reacties
  • 118 keer bekeken

omdat ik niet tevreden was over Ziggo, ben ik overgestapt naar de KPN, heb nu al spijt!!!

13 april j.l zou men de glasvezel aanleggen, 2 heren kwamen s.middags keken in de meterkast, gingen vervolgens onderdelen halen, kwamen na een half uur terug, de winkel van de onderdelen was gesloten vanwege corona.

kan de KPN niet bellen, maar heb niks meer gehoord, daar begint de zeer slechte service!!!

zoals ik schreef, heb nu al spijt!!!

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Kwamen ze glasvezel aanleggen of de verbinding realiseren?

@Hermanus1945  Hoezo kunt u KPN niet bellen? Heeft u geen telefoon of weet u het nummer van de klantenservice niet ? 0800-0402 helemaal gratis !

@Hermanus1945  Hoezo kunt u KPN niet bellen? Heeft u geen telefoon of weet u het nummer van de klantenservice niet ? 0800-0402 helemaal gratis !

@Hermanus1945 heeft deze vraag toegevoegd aan een oude vraag van een jaar oud. Kan je beter niet doen in dit forum. (KPN wekte ook de eeerste keer bij mij de indruk dat dit moet door haar forum techniek dus niets verkeerds Hermanus)

Echter Joep stelt terecht de vraag, aan Hermanus. Betreft het de aanleg van glasvezel of de aanleg van de verbindingen van de glasvezel aansluiting naar jouw apparatuur in huis. 

In het eerste geval heb je niets aan bovengenoemd telefoonnummer of de hulp van dit forum. De kennis (en medewerkers) daarvan zit bij KpnNetwerk

https://www.kpnnetwerk.nl

Je kan ze ook emailen, Wat niet bij KPN consumenten kan. 

@CorL  Goed lezen Cor, hij is al overgestapt naar KPN en heeft nu al spijt…...:wink:

@CorL  Goed lezen Cor, hij is al overgestapt naar KPN en heeft nu al spijt…...:wink:

Ja zal het wel verkeerd gelezen hebben. Ik dacht dat hij een probleem had met 2 heren die glasvezel kwamen aanleggen. Jij dat hij spijt had over zijn overstap vanaf Zigo. 

Maar eigenlijk is dat niet belangrijk. Als het over de aanleg van Glasvezel gaat heb ik hem nu de link gegeven naar de website die dat behandeld. 

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @Hermanus1945 en goed dat je aan de bel trekt. 
Het is mij inderdaad ook een klein beetje onduidelijk wat je nu precies bedoelt. Gaat het om de aanleg van de fysieke kabel (dan moet je zijn bij KPNnetwerk) of gaat het om een monteur van ons die het internet en televisie kwam installeren?

Graag verneem ik van je. Als je dan ook alvast je forum profiel zou willen invullen zodat ik je gegevens erbij kan pakken.

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb al een tijdje niets van je gehoord @Hermanus1945. Kan ik hiermee er vanuit gaan dat het inmiddels is opgelost?