Beantwoord

probleem met aansluiten wifiversterkers: maakt verbinding met oud account

  • 22 October 2021
  • 9 reacties
  • 59 keer bekeken

Wiffi routers kan ik niet aan sluiten springt gelijk een oude account op waar ik het wacht woord niet meer van weet en ik krijg het er niet meer van af 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door DennisA78 23 October 2021, 14:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

 

En iedere keer kreeg ik mijn vriendin in beeld 

Reputatie 7
Badge +15

@Willlie Welkom op het forum. 

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Ik begrijp dat je je Superwifi punten wil aansluiten maar dat dit mis gaat. 

Je hebt het over een "oude" account, wat bedoel je hier precies mee? 

Zou je de situatie wellicht iets duidelijker kunnen uitleggen? 

Reputatie 7
Badge +10

Je oude wifigegevens worden of zijn in de Superwifi’s geladen?

Bekabeld aansluiten aan je modem en inloggen op je versterkers. Via de thuisapp, of via het ip adres die ze gekregen hebben.

 

Foto’s van wat dan ook heeft niks met wifi te maken. Die open je zelf in je galerij, cloud of wat dan ook.

@Willlie Welkom op het forum. 

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Ik begrijp dat je je Superwifi punten wil aansluiten maar dat dit mis gaat. 

Je hebt het over een "oude" account, wat bedoel je hier precies mee? 

Zou je de situatie wellicht iets duidelijker kunnen uitleggen? 

Hoi ik had twee externe wiffi routers voor in het stop kontakt maar de eerste wat ik in het stopcontact deed stond zonder iets te doen een account op waar ik het wachtwoord niet meer van weet dus de twee de wat ik nog niet heb gebruikt want ik had nog een klijne wiffi router ook voor in een stopcontact precies hetzelfde groetjes Willie 

Reputatie 7
Badge +10

Nog niet heel duidelijk. Als het stopcontact extendertjes zijn, van tplink ofzoiets, en je kan er niet meer op inloggen of verbinden. Reset ze dan.

Badge +12

@Willlie Merk en type van de extenders? Een foto werkt het beste. 

Reputatie 7
Badge +15

@Willlie @SledgehammerNL@DennisA78 en ik willen je graag verder helpen. 

Zou je hun vragen kunnen beantwoorden? 

Reputatie 7
Badge +24

Nog niet heel duidelijk. Als het stopcontact extendertjes zijn, van tplink ofzoiets, en je kan er niet meer op inloggen of verbinden. Reset ze dan.

Vaak hebben ze ook nog een netwerkpoort. Dan kun je ze gewoon bekabeld aansluiten op de pc en er op inloggen.