Beantwoord

Probleem met Experiabox V.10A, lampje verandert van kleur bij gebruik

  • 19 October 2021
  • 3 reacties
  • 138 keer bekeken

Hallo,

Ik werk onder Windows-7 en Firefox als browser
Ik heb een bedrade (Lan, geen wlan dus) verbinding met KPN en als Modem: Experia-Box V10.A

Sinds kort heb ik het volgende probleem:

Als ik mijn Laptop opstart, dan wijzigt op het Modem: Experia-Box V10A- het controle-lampje aan de voorkant van steady-groen in een knippperend blauw lampje

Volgens KPN zou er een update op het modem bezig zijn, Omdat dat knipperende blauwe lampje dat aangeeft, maar dat duurt m.i. veel te lang en dat eindigd niet.

KPN heeft lijn  doorgetest en blijkt OK te zijn

Heeft iemand anders ook dit soort problemen en weet waar het probleem aan ligt?

 

icon

Beste antwoord door Bart_2020 19 October 2021, 17:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Internet werkt wel gewoon? Heeft u ook nog andere apparaten die gebruik maken van internet? 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Aspaan ,

Niets aan de hand.

Dat het “DSL / Internet” lampje blauw knippert is normaal. Het is een nieuwe functionaliteit van de nieuwe firmware. Als je de web pagina van https://mijnmodem.kpn/login.htm laad gaat de Experia Box v10A blauw knipperen. Dat is ook waargenomen door andere forum leden, hij doet dat ook als je een port forward krijgt voor de TV ontvanger.:slight_smile:

Groet Bart

 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Aspaan ,

Ik zou me meer zorgen maken over Windows 7. Windows 7 is meer dan 10 jaar oud en er komen al meer dan één jaar geen service updates meer uit voor dat product. Beveiligingslekken in Windows 7 worden dus niet meer opgelost en dat is een groter probleem dan een soms blauw knipperend lampje op een Experia Box.

Groet Bart