Beantwoord

Probleem met glasvezelverbinding

  • 30 september 2019
  • 26 reacties
  • 509 keer bekeken

Afgelopen vrijdag om 1 uur ‘s middag een melding gemaakt dat glasvezel er uit lag. Er kon pas zaterdagochtend een monteur langskomen. Deze monteur heeft uitgevonden dat de glasvezel ergens kapot moet zijn. Dit heeft hij gemeld bij KPN waarbij hij de toezegging kreeg dat er op maandagochtend (dus 3 dagen later pas) tussen 9 en 12 een monteur zou komen om de glasvezelkabel te repareren. Inmiddels zitten we dus al sinds vrijdag 1 uur zonder internet, televisie en telefoon, en kunnen dus ook niet werken. Vanmiddag om half 1 wordt ik pas gebeld door KPN waarbij doodleuk wordt gemeld dat ze een afspraak willen inplannen voor morgenochtend. Lekker bezig KPN. Weer een dag niet kunnen werken.

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst en titel aangepast
icon

Beste antwoord door Vikash 6 oktober 2019, 09:08

Het probleem is na bijna een week eindelijk opgelost. Blijkbaar hebben onze tirades aan de telefoon gisteren toch zin gehad want de monteurs zeiden dat ze te horen hadden gekregen dat ze niet eerder weg mochten dan dat we weer aangesloten waren. Jammer dat het zo moet lopen.
Wat goed om te lezen dat een KPN monteur het probleem eindelijk heeft verholpen. Deze netwerkstoring duurde langer dan 12 uur waardoor je geen gebruik kon maken van internet of tv. Je hebt daarom recht op een vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag. Op deze pagina kan je het aanvragen. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

26 reacties

Ok, bedankt @Vikash 

Reageer