Beantwoord

Probleem met mijn internet

• 27 november 2011
  • 5 reacties
  • 2971 keer bekeken

Hallo, soms doet mijn internet heel erg raar en dit is niet de eerste keer want dit is ook paar keer gebeurt. eerst belde ik naar kpn (half jaart geleden) dat internet erg traag ging ik kon via speedtouch zien hoeveel kb ik krijg en dat was ongeveer 700kb en een aardige mevrouw zag dat het ook zo was en ging zij heel aardig resetten en toen was het voorbij ik kon makkelijk 1.5mb downloaden.

2de keer (maand geleden) ging het weer traag van 1.5mb naar 600kb dus ging ik weer bellen en zij wat de probleem was en paar dagen later ging het weer goed. En nu vandaag zie in in speedtouch dat mijn snelheid naar 800kb gedaald is en ken nu wel bellen of het weer normaal kan maar ik wil weten waarom dit bij mij altijd gebeurt.

Ik heb een Speedtouch 870 en en 20mb lijn en wil graag weten waarom dit gebeurt ik ken niet normaal interneten laden gaat ook traag laat staan dat ik een online spel speel. HELP!!

Mvg Duran

icon

Beste antwoord door demie1000 29 november 2011, 00:45

Hallo,

Als de oude stuk is krijg je van KPN gratis een nieuwe in bruikleen, het kost je dus niets

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Het kan zijn dat je modem brak is, echter omdat je modem niet alles is, hoe is alles aangesloten? Ook al heeft het altijd gewerkt kan het nog steeds defect raken. Je auto kan ook jaren goed werken maar ook van de 1 op andere dag kapot zijn.

Welke modem raadt u mij aan.

Reputatie 4
Badge +1
KPN geeft er 2 uit, de Arcadian en de ZTE H220 beide functioneren goed als je ADSL hebt krijg je de Arcadian en bij VDSL de ZTE

Weet je ook toevallig hoeveel  Arcadian kost 

Reputatie 6
Badge +7
Hallo,

Als de oude stuk is krijg je van KPN gratis een nieuwe in bruikleen, het kost je dus niets

Reageer