Beantwoord

Probleem met overstappen van Ziggo naar KPN

  • 5 May 2019
  • 3 reacties
  • 552 keer bekeken

ik wil mijn internet van ziggo naar kpn.
tv wil ik van ziggo houden.
nui heeft de overstap service van kpn ook mijn tv opgezegd. hoe annuleer jullie dit bij kpn

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door PeterG 5 May 2019, 23:27

Bekijk origineel

3 reacties

Als je nog binnen de bedenk tijd zit zal je alles kunnen annuleren. Of het gedeeltelijk kan zal webcare moeten beantwoorden.

De procedure om dit te voorkomen zou zijn zelf internet bij in dit geval Ziggo opzeggen en niet via de overstap service maar los daarvan internet bij KPN bestellen.

Een optie zou zijn nu alles door laten lopen en opnieuw alleen TV bij Ziggo bestellen.
Oei, daar is de overstapservice ook niet voor bedoelt. Dat is voor overstappen met alle diensten en m.n. nummerbehoud van de vaste telefoon. Als je geen vaste telefoon hebt is de overstapservice zelfs geheel overbodig.
(A) Dan neem je gewoon het gewenste abonnement, internet only dus, bij KPN en wijzig je bij je oude provider, Ziggo je abonnement naar TV only.

Tenzij je glasvezel hebt snap ik je overstap met internet niet overigens. Op koper levert kpn max. 200 Mb/s maar vaak is er veel minder te leveren. Ziggo levert gewoon 400 Mb/s.

Ook is internet bij KPN met TV bij Ziggo al gauw € 12 per maand duurder dan beide diensten bij één van deze providers.

▪️ Heb je nog geen 14 dagen geleden dit geregeld dan kun je het nog annuleren (alleen de héle order kan geannuleerd). Bel dan KPN, als het goed is zullen ze de annulering dan ook aan Ziggo doorgeven.
Daarna kun je de bij (A) genoemde stappen volgen. Anders....

Kun je bij Ziggo alsnog een TV only abonnement nemen. En bij KPN kun je na, ik geloof 6 maanden, het abonnement wijzigen. Naar internet only dan. Want ik begrijp dat KPN je nu "internet + TV" (en vaste telefoon??) lijkt te gaan leveren.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @homekpn Dat klinkt erg ongemakkelijk. Hoe is de situatie nu? Ben je eruit gekomen, met de hulp van Galdor en Peter?

Reageer