Wij hebben herhaaldelikje keren een monteur van jullie over de vloer gehad i.v.m. slechte, danwel wegvallende wifi in onze nieuwe woning.
De problemen zijn nog altijd niet opgelost. Zojuist na telefonisch contact werd mij verteld dat KPN ons niet meer verder kon helpen, ligt aan de woning. Ofwel we zullen nooit wifi, goede wifi in onze woning kunnen hebben. Ook andere providers, wifi versterkers zouden hier niet aan helpen.
Ik neem aan dat u begrijpt uitermate ontevreden te zijn over deze slechte dienstverlening. De klant zoekt het maar uit, wij hebben ons best gedaan en kunnen niets meer betekenen.
We zijn al zeer geruime tijd klant bij KPN, echter met deze slechte dienstverlening genoodzaakt om op zoek te gaan naar een andere provider die ons wel kan helpen. Het kan toch niet zijn dat we niet goed geholpen worden ?
Hoe kunnen we dit alsnog oplossen met elkaar? Mocht die er niet vanuit KPN komen, zullen we andere stappen moeten ondernemen!
We horen graag van u!
Vriendelijke groeten,
Ellen Hoetmer
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel