Beantwoord

Probleem met slechte wifi-verbinding wordt niet opgelost

  • 29 March 2019
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Goedemorgen,

Wij hebben herhaaldelikje keren een monteur van jullie over de vloer gehad i.v.m. slechte, danwel wegvallende wifi in onze nieuwe woning.

De problemen zijn nog altijd niet opgelost. Zojuist na telefonisch contact werd mij verteld dat KPN ons niet meer verder kon helpen, ligt aan de woning. Ofwel we zullen nooit wifi, goede wifi in onze woning kunnen hebben. Ook andere providers, wifi versterkers zouden hier niet aan helpen.

Ik neem aan dat u begrijpt uitermate ontevreden te zijn over deze slechte dienstverlening. De klant zoekt het maar uit, wij hebben ons best gedaan en kunnen niets meer betekenen.

We zijn al zeer geruime tijd klant bij KPN, echter met deze slechte dienstverlening genoodzaakt om op zoek te gaan naar een andere provider die ons wel kan helpen. Het kan toch niet zijn dat we niet goed geholpen worden ?

Hoe kunnen we dit alsnog oplossen met elkaar? Mocht die er niet vanuit KPN komen, zullen we andere stappen moeten ondernemen!

We horen graag van u!

Vriendelijke groeten,

Ellen Hoetmer

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Marina_ 30 March 2019, 12:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Hoetmer, Goed dat je ons forum eens bezoekt. Ik kan mij wel voorstellen dat je ontevreden bent over onze dienstverlening, omdat het WiFi probleem niet is opgelost en het tegenwoordig toch essentieel is om gebruik te maken van een goede WiFi verbinding. Bepaalde factoren in de woning kunnen het signaal verstoren, maar ook dan kan er gekeken worden hoe we jouw WiFi verbinding signaal kunnen verbeteren. Er is al vaker een monteur langs geweest, maar hebben de verbinding niet kunnen verbeteren. De klantenservice geeft aan dat het aan je woning ligt, maar wat hebben de monteurs tot nu toe aangegeven? Wat er al is gedaan om de WiFi te verbeteren is mij niet duidelijk. Heb je onze WiFi tuner tool al eens doorlopen? Met deze tool krijg je wifi-advies op maat. Je kunt bijvoorbeeld wat tips krijgen om de kwaliteit te verbeteren of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je een aantal stappen via de Wifi Tuner. Het is belangrijk dat je de site opent op een mobiel, tablet of laptop waarmee je door het huis kunt lopen. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Als je de WiFi tuner al vaker geprobeerd hebt en het biedt geen gewenste oplossing, zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan je forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik bekijken en uitzoeken wat we nog voor je kunnen betekenen.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Hoetmer, Ik heb (nog) geen reactie ontvangen op mijn bericht. Misschien heb je al contact gehad met onze klantenservice en is er al een andere oplossing gevonden om jouw WiFi in huis te verbeteren. Anders hoor ik het graag en help ik je alsnog verder.

Reageer