Beantwoord

Probleem met verbinding lsc smart connect lamp

  • 3 February 2020
  • 54 reacties
  • 51073 keer bekeken

Dag,

 

Ik heb een probleem met het verbinden van mijn lsc smart connect lamp.  Ik heb een V10A modem. Ik krijg continu de melding of ik mijn 2.4 hz wel goed heb staan. 

 

Zijn er andere mensen die hier ook problemen mee hebben of hebben gehad?

 

 

icon

Beste antwoord door Mario123 3 February 2020, 22:47

Bekijk origineel

54 reacties

Ja precies het zelfde, hij connect niet met de lamp maar het knipperen van de lamp stopt wel als ik hem heb geselecteerd in de lijst. 

Als jij inlogt op je router en jou 2.4hz en 5 hz gast aanmaakt dan kan je met de 2.4hz verbinden en dan lukt het mij wel

Ik heb uit frustratie m'n router even uit en aan gezet, en gereset in de router instellingen. Nu heb ik opnieuw geprobeerd met een gereset netwerk te koppelen en de lamp is nu wel gekoppeld. Weet niet waar het aan heeft gelegen maar na de router gereset te hebben is het ineen opgelost... Had ik dit eerder geweten.. 

Hoi @Jeffrey2107 en @Mario123 . Begrijp ik dat het voor jullie allebei nu goed werkt?

Ik heb alles gereset en nu werkt het allemaal weer. 

Goed om te lezen! Voor andere vragen weet je mij te vinden.

Reputatie 1

Hallo, 

Ik heb hetzelfde probleem met LSC Smart. Kan de lampen niet resetten. Router is al gereset.

Twee paar lampen en 1 stopcontact werken, krijg verder niets aan de gang.

 

De lampen kan je resetten volgens de handleiding die in de applicatie is te vinden.

https://www.action.com/nl-nl/lsc-smart-connect/faq/

Reputatie 1

Bedankt voorde reacties, maar dit heb ik allemaal al uitgeprobeerd. 

Ik heb zelf na het resetten van de lamp ook een probleem gehad met het nieuw koppelen van. wat bij mij werkte was door in te loggen op het modem van KPN, daar de 5Ghz uit te zetten. Lampen verbinden en dan weer aan te zetten. Ik heb nu 15 producten van action in huis op wifi en het werkt geweldig.

@Argus548 : laat je weten of het lukt met de tip van @Jeroen Ruiter ? Deze tip is wel een beetje afhankelijk van het type experiabox wat je gebruikt en of je er ook wifi versterkers op hebt aangesloten. Mocht je er niet uitkomen laat je dan weten wat voor spullen er precies bij jou zijn aangesloten?

D"tip is wel een beetje afhankelijk van het type experiabox wat je gebruikt en of je er ook wifi versterkers op hebt aangesloten."

Ja en Nee

Sinds enkele maanden fan van dit product dat Action aanbied en heb zelf maar ook bij andere mogen ervaren dat soms het negeren van de waarschuwing toch zorde dat producten werden gekoppeld. Uitzetten van de 5ghz was niet altijd nodig.

Als je problemen hebt met de frequentie  dan moet je wat verder van de experiabox af gaan staan dan schakelt je telefoon terug op 2.4 GHz en kun je ze gewoon zonder moeite verbinden en koppelen

In elk geval dat werkt voor mij

 

Met vriendelijke groet

Bennie smulders

Ik heb zelf na het resetten van de lamp ook een probleem gehad met het nieuw koppelen van. wat bij mij werkte was door in te loggen op het modem van KPN, daar de 5Ghz uit te zetten. Lampen verbinden en dan weer aan te zetten. Ik heb nu 15 producten van action in huis op wifi en het werkt geweldig.


Ik heb gisteren ingelogd in de modem maar kwam er niet wijs uit hoe ik 5ghz kan uitzetten en ik was bang om iets aan te passen zodat misschien straks niks meer werkt. Zou je mij misschien iets meer uitleg kunnen geven hoe dit te doen ? De modem is de the Experia box v10. 
gr iris 

Kun je niet naar bijvoorbeeld de Zolder lopen en  daar de lamp even indraaien en instellen

Ik heb zelf na het resetten van de lamp ook een probleem gehad met het nieuw koppelen van. wat bij mij werkte was door in te loggen op het modem van KPN, daar de 5Ghz uit te zetten. Lampen verbinden en dan weer aan te zetten. Ik heb nu 15 producten van action in huis op wifi en het werkt geweldig.


Ik heb gisteren ingelogd in de modem maar kwam er niet wijs uit hoe ik 5ghz kan uitzetten en ik was bang om iets aan te passen zodat misschien straks niks meer werkt. Zou je mij misschien iets meer uitleg kunnen geven hoe dit te doen ? De modem is de the Experia box v10. 
gr iris 

 


 

Kun je niet naar bijvoorbeeld de Zolder lopen en  daar de lamp even indraaien dan Is de kans groot dat je telefoon naar 2.4ghz terug schakelt en kun je hem daar instellen en hoef je misschien geen  5ghz uit te zetten en weer aan?

 

 

Het blijft een probleem met die WiFi en de Expedia Vox 10 om een smart-lamp LSC opnieuw volgens de procedure van henzelf aan te sluiten. Alles deed het prima totdat ik een WiFi repeater van KPN erbij deed. Alles ontregeld! TV, Sonos via WiFi, LSC smart lampen en stekkers. WiFi repeater ertussenuit gehaald. Vox 5GHz uit gezet en daarna weer alles opnieuw geïnstalleerd. Op 1 lamp na, die staat te ver van de Vox. 25 meter niet meer, en niet aan te sluiten via een ander nabij netwerkje. Vreemd.

Reputatie 1

Ik heb sinds kort de experia v10 a. Daaraan zit een Netgear als accespoint. WiFi experia, voor zover mogelijk, uit gezet. Op de Netgear was voorheen ook alle smart aangesloten. Toen nog achter experia v10. Nu is het constant drama met m'n lampen, maar ook met de Chromecast. Verbinding blijft niet, moet telkens opnieuw installeren. Iemand al de oplossing gevonden?

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb sinds kort de experia v10 a. Daaraan zit een Netgear als accespoint. WiFi experia, voor zover mogelijk, uit gezet. Op de Netgear was voorheen ook alle smart aangesloten. Toen nog achter experia v10. Nu is het constant drama met m'n lampen, maar ook met de Chromecast. Verbinding blijft niet, moet telkens opnieuw installeren. Iemand al de oplossing gevonden?

Zend de netgear een andere netwerknaam uit dan de Experiabox? Dat is beter van wel. 

Reputatie 1

Ik heb sinds kort de experia v10 a. Daaraan zit een Netgear als accespoint. WiFi experia, voor zover mogelijk, uit gezet. Op de Netgear was voorheen ook alle smart aangesloten. Toen nog achter experia v10. Nu is het constant drama met m'n lampen, maar ook met de Chromecast. Verbinding blijft niet, moet telkens opnieuw installeren. Iemand al de oplossing gevonden?

Zend de netgear een andere netwerknaam uit dan de Experiabox? Dat is beter van wel. 

Ja de Netgear heeft andere ssid.

Reputatie 1

Heb net de Netgear gereboot en alle smart reageert weer zoals het hoort. Geen idee wat er loos was, maar probleem is bij mij voor nu opgelost.

Ik heb het hele huis vol met deze lampen heb er zo’n 20. Nog nooit problemen mee gehad tot nu. Heb 3 outdoor lampen gekocht en krijg ze wel gekoppeld maar zodra ik naar binnen loop en in huis sta (4 meter van de lampen verwijderd) dan gaan ze offline staan en ben ik de verbinding kwijt met 2 van deze lampen. Ze gaan dan offline staan. De rest werkt echt super!!!

Ik wil de lsc smart camera verbinden met de kpn box 12 maar dit lukt niet. Camera wil op 2.4 ghz en kpn box 12  kan die 5ghz niet uitschakelen.

wat is de makkelijkste oplossing naast over te stappen op de oude modem v10 ?

 

@HF25 . Een apart accespoint die op 2,4 uitzend aansluiten. Deze zijn voor weinig geld bij de computerspeciaalzaak te krijgen. Helaas zien we vaker issues met de box12 in combinatie met bepaalde apparatuur. Er komt een oplossing maar die kan nog wel even op zich laten wachten, helaas. 

Reageer