Beantwoord

Probleem met wifi

  • 10 August 2020
  • 4 reacties
  • 29 keer bekeken

Ik heb problemen met de wifi, hij daalt!  en als het me lukt om te communiceren krijg ik geen oplossing, dus als klap op de vuurpijl willen ze me 50 euro vragen om me iets te sturen dat ik belachelijk vind, de optie die ik zie is om de service te annuleren en te kijken wat de concurrentie te bieden heeft

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Chrizziey 10 August 2020, 19:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Dioselyn Janga,

Als je de wifi manager tweemaal doorloopt en onder de 20mbits meet, krijg je een aanbod om de gratis experia wifi aan te vragen. Deze wifi versterkers dienen wel altijd bekabeld met het modem aangesloten te worden. Zorg er dus voor dat je op de etages een internetkabel hebt liggen. 

Reputatie 7
Badge +12

Hallo @Dioselyn Janga en welkom hier op het forum.

 

Heb je nog iets gehad aan de tip van @ChrisWissink? Wanneer de Wi-Fi Manager een snelheid meet die lager ligt dan 20 Mbit/s, zal er altijd een gratis oplossing worden geboden; of in de vorm van KPN Experia Wi-Fi (de versterker die je bekabeld dient aan te sluiten) of een gratis Wi-Fi monteur. We zijn in ieder geval benieuwd naar je bevindingen al hoop ik dat het probleem inmiddels is verholpen!

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Dioselyn Janga , we hebben niks meer van je vernomen dus ik hoop dat je iets hebt gehad aan de informatie die hier is gegeven. Laat je ons weten wat nu de stand van zaken is en of je nog hulp nodig hebt?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Dioselyn Janga , omdat ik niks meer van je heb gehoord, sluit ik het topic. Desondanks hoop ik dat je iets hebt gehad aan de informatie die hier is gegeven! Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat het dan vooral weten.

Reageer