Volgens ziggo hadden ze geen overstapservice afzeggen , maar alleen internet opzeggen .
Helaas de medewerker van KPN winkel Amstelveen had
eerst moeten vragen wat onder mijn klantnummer stond o.a. Alles in een of alleen internet of tv WoW communiceren /vragen aan de klant ho maar !
Nu heb ik een probleem dat ik geen tv heb , ziggo kan mij wel doorverbinden met KPN om de overstapservice te annuleren dat ik tv krijg, helaas wil KPN dit niet doen zeggen dat t dan geannuleerd wordt , helaas willen ze geen service verlenen om dit op te lossen .
En dat ik in dec2018 aanbieding was internet eerste 6 maanden 19,95 na 6 maanden 29,95 . En een joystick v PlayStation & jaar lang online gamen. Ook niets van ontvangen . Jammer (black friday tot eind 31 dec2018 ) . Helaas niets van gekregen vanaf 1 Jan 2019. Dit krijgen . betaal ik 30,07 alleen internet ,
ik in de maling genomen door KPN. Dit is wat voor kannietwaarzijn .
Via radar om kosteloos opzeggen en wet terug naar ziggo . / of KPN moet t oplossen v d klant klant is koning toch !!
thea van meurs
****
1
Admin: 06-nummer weggehaald ivm privacy, bericht afgesplitst van Hoe kan ik een klacht indienen? | KPN Community
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel