Beantwoord

Probleem overstapservice / Playstation actie

  • 30 January 2019
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

ga je internet nemen bij KPN. Zij doen de service opzeggen. Doen ze t met mijn klantnummer van ziggo heb ik geen tv meer , kannietwaarzijn dat ik fucking problemen heb met ziggo dat ik geen tv heb , dit mag ik nu zelf oplossen KPN kan niets voor mijn doen .
Volgens ziggo hadden ze geen overstapservice afzeggen , maar alleen internet opzeggen .
Helaas de medewerker van KPN winkel Amstelveen had
eerst moeten vragen wat onder mijn klantnummer stond o.a. Alles in een of alleen internet of tv WoW communiceren /vragen aan de klant ho maar !
Nu heb ik een probleem dat ik geen tv heb , ziggo kan mij wel doorverbinden met KPN om de overstapservice te annuleren dat ik tv krijg, helaas wil KPN dit niet doen zeggen dat t dan geannuleerd wordt , helaas willen ze geen service verlenen om dit op te lossen .
En dat ik in dec2018 aanbieding was internet eerste 6 maanden 19,95 na 6 maanden 29,95 . En een joystick v PlayStation & jaar lang online gamen. Ook niets van ontvangen . Jammer (black friday tot eind 31 dec2018 ) . Helaas niets van gekregen vanaf 1 Jan 2019. Dit krijgen . betaal ik 30,07 alleen internet ,
ik in de maling genomen door KPN. Dit is wat voor kannietwaarzijn .
Via radar om kosteloos opzeggen en wet terug naar ziggo . / of KPN moet t oplossen v d klant klant is koning toch !!
thea van meurs
****
1

Admin: 06-nummer weggehaald ivm privacy, bericht afgesplitst van Hoe kan ik een klacht indienen? | KPN Community
icon

Beste antwoord door Marina_ 1 February 2019, 11:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Thea van Meurs, Wat lastig dat je overstap zo moeizaam verloopt. Je geeft aan dat wij de opzegging voor je internetverbinding zouden regelen, maar je tv i.p.v. internetabonnement is opgezegd. Absoluut niet handig, en geen goed begin! Ik begrijp dat je jouw abonnement wilt annuleren en terug wilt naar Ziggo. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik uitzoeken of dit kan en hoe we dit probleem gaan oplossen.
Nee ik wil niet opzeggen !!!!!!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Thea, Zou je in dit geval alsnog je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Dan kan ik uitzoeken hoe het kan dat jouw tv is opgezegd bij Ziggo i.p.v. je internetabonnement en hoe het zit met de actie. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :)
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Thea, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer