Beantwoord

Probleem wifi sinds aansluiten experiabox v10a

  • 27 January 2019
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Wij hebben de nieuwe experia box v10a ontvangen en aangesloten. Sindsdien is de wifi zo traag dat ik af en toe mijn scherm aan moet raken anders valt deze uit voor de site (welke site dan ook en bij alle apparaten) geladen is. Dit probleem was er niet met de experia box v9, terwijl de v10a sneller zou moeten zijn. Kan ik de v9 niet houden of hoe los ik het wifi probleem met de v10a op?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 January 2019, 15:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Stephanie w, welkom! Wat ontzettend vervelend om dit te lezen. Ik weet dat meer klanten problemen hebben met de wifi van de V10A, we werken er hard aan om dit op te lossen. Echter wil ik ook graag met je kijken of we het op een andere manier op kunnen lossen. Heb je de V10A al eens een reboot gegeven? Haal de stekker er eens voor een minuutje uit. Daarnaast kan je proberen om de wifi tuner te doorlopen. Daarmee verbeter je in een aantal stappen je wifi.

Verder ben ik benieuwd of je dit op alle apparaten ervaart, of op specifieke apparaten in huis. En als laatste het verzoek om je forumprofiel aan te vullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan kijk ik ook eens met je mee.
Op alle apparaten zijn internetpagina's niet te laden, dit was met de oude geen probleem.
Ik heb naam en huisnr toegevoegd. Klantnummer weet ik niet uit mijn hoofd.

Is het mogelijk dat ik gebeld wordt om dit op te lossen?
Reputatie 7
Badge +30
Als je liever telefonisch contact hebt, kan je het beste even bellen met 0800-0402. Ik kan eventueel een monteur voor je inplannen, als je dat wilt. Wil je in dat geval reageren op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +30
In een privébericht laat Stephanie weten dat er voor donderdag een monteur gepland staat. Top! Laat je het me weten als er toch nog problemen zijn of je nog andere vragen hebt?