Problemen Experia Box Arcadyan ARV7519

  • 9 oktober 2012
  • 0 reacties
  • 12441 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al ongeveer 1 jaar nu een abo bij KPN alles in 1.

Maar ik heb sinds een aantal maanden ontzettende problemen betrefende internet, Ik heb hier de klantenlijn al vaker over gebelt en zij weten ook niet wat ik moet doen:

Om thuis mijn netwerk fatsoenlijk in te kunnen delen (dus alles buitenom de router van KPN) heb ik een statisch netwerk, mijn Experia Box forward alle poorten die ik gebruik naar mijn eigen router die op een ander subnet draait.

Nu is het probleem dat ik soms plotseling geen internet meer heb (ook als ik mijn pc direct op de experia box aansluit), Windows 7 meldt dat ik normaal internet heb (zelf skype doet het gewoon) maar sites laden en andere dingen op het net werken ook niet....

Ik heb hier onzettend vaak last van, vooral als ik s'avonds thuis kom... (dan heb ik hier echt geen zin in).

Maar Interactive TV en telefonie werkt wel normaal....

Heeft iemand hier een oplossing voor ? Of is er iemand die hier ook last van heeft??

Met vriendelijk groeten,

Sven Olderaan.

---

Router info:

Arcadyan ARV7519
Firmware Version:01.01.119

 

Numbers of DHCP Clients:  3
Runtime Code Version:  01.01.119 (11.05.2012-19:27:26)
Boot Code Version:  v2.00.12
ADSL Modem Code Version: 2.4.7.12.0.1A
LAN MAC Address: 7C-4F-B5-71-65-25
Wireless MAC Address: 7C-4F-B5-71-65-25
WAN MAC Address: **-**-**-**-**-**
Hardware Version:  01
Serial Num:   J113034716

 

Verbonden met Ethernet



0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer