Beantwoord

Problemen in Mijn KPN opties

  • 22 April 2019
  • 18 reacties
  • 303 keer bekeken

ik heb de laatste tijd problemen met opties aan uit of glasvezel pakket verandering
ik wil nu van de basis naar 200/200 maar gaat niet
als ik weinig thuis ben zet ik het pakket terug
als we het druk hebben dan zet ik de 500/500 aan
nu dat het ook buiten mooier weer word had ik het basis genomen 50/5
maar blijkt wel erg traag
deze melding
[h4]Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken[/h4]
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 April 2019, 15:15

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Peter-keetfm! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw internetsnelheid te verhogen in Mijn KPN. Ik zie dat je je gegevens al hebt achtergelaten op het Forumprofiel. Zal ik eens proberen om het Sneller Internet 200/200 pakket toe te voegen?
ja graag
kun je mij dan ook de korting geven voor de 200/200
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb helaas niet de mogelijkheid om een korting te geven op het Sneller Internet 200/200 pakket. Ik kan dit pakket toevoegen voor een bedrag van € 8,99 p/mnd. Zal ik het Sneller Internet pakket alsnog voor je toevoegen?
Wel raar een mede forum gebruiker heeft het wel voor elkaar gekregen voor 4,99 per maand
Maar activeer 200 pakket maar mij lukt het niet

Reputatie 7
Badge +21
Ik heb het zojuist toegevoegd, het is gelukt! Vreemd dat een ander forumgebruiker wel de mogelijkheid kreeg om een korting toe te voegen. Ik had graag een korting willen geven, maar helaas heb ik niet deze mogelijkheid.
bedankt
voor het doorvoeren wel raar dat dit niet via mijnkpn en website kan
tot de laatste 3 maanden heb ik deze melding gehad
vaak werkte het een dag later wel maar nu dus ook niet meer
2 verschillende web browsers geprobeerd
Reputatie 7
Badge +21
Dat blijft inderdaad erg vreemd, helemaal als het de dag daarna wel ineens werkt. Gebeurd dit ook op een vaste computer of laptop? Mocht dit vaker gebeuren, dan zal ik het intern doorzetten zodat het verder uitgezocht kan worden.
Ja vaste pc meerdere
Laptop ook meerdere
En smartphone
Misschien heb je wat aan merken
Laptops zijn Hp elitebook en probook
Smartphone is Huawei p20 pro
Ik denk dat de fout bij kpn ligt
Reputatie 7
Badge +21
Als het op meerdere apparaten niet werkt, dan lijkt het er inderdaad op dat het probleem bij KPN ligt. Ik heb het zojuist intern doorgezet. Mijn collega's gaan dit verder voor jou uitzoeken.
Nu ben ik een paar keer gebeld en heb nu een sms gekregen terwijl u het doorgevoerd heeft
Hier zit ik niet op te wachten
En ik kan niet zien of het opgelost is omdat je 1x per maand kan bijstellen
Kunt u dit melden naar de betreffende afdeling
Hij staat nu op 200/200 dus nu is het goed
Reputatie 7
Badge +21
Dat begrijp ik. Ik heb het zojuist doorgegeven. Mocht je in de toekomst nog eens problemen hebben met Mijn KPN, dan hoor ik dat graag van je!
ik kan het volgens mijn kpn nu nog veranderen heel raar (normaal 1x per maand)
als ik nu 100/100 pak krijg ik ook de melding :

[h4]Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.[/h4]
Probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice via nummer 0800-0402 (24/7 gratis bereikbaar).
Terug naar de overzichtspagina

blijkbaar gaat er van alles mis op de kpn server
Reputatie 7
Badge +21
Ik zal het opnieuw intern doorgeven. Dit zou niet mogen gebeuren. Ik ga er vanuit dat mijn collega's het probleem zo snel mogelijk verhelpen. Mocht je toch nog tegen dit probleem aanlopen, dan hoor ik dat graag van je!
net nog even gekeken maar kan nog een andere snelheid selecteren
normaal staat er bij veranderen kan pas na (datum)
misschien werkt het volgende maand wel weer
zoals het nu is is het prima (200/200)
weer een probleem afgelopen nacht had ik mijn snelheid verhoogt naar 500/500
dit zou volgens kpn na een 15 min. actief zijn
nu naar 5 x de experiabox v10 reboot is de snelheid nog 200/200
er staat wel in mijn kpn dat er iets in behandeling is
geduld ? of is er weer iets fout
Reputatie 7
Badge +21
Wat vervelend dat de snelheid niet gelijk verhoogd werd naar 500/500. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat jouw snelheid in ons systeem inmiddels al verhoogd is naar 500/500. Heb je zelf al een speedtest uitgevoerd om te bekijken wat jouw internetsnelheid is op dit moment?
lijkt te werken nu
alleen raar als ik een speedtest doe in de r9000 router dan haal ik nu 508/508
was eerder altijd 512/512 maar dit zou kunnen dat ze problemen hadden met de glaskabel door drukriool deze veroorzaakte problemen en hebben ze uit het riool gehaald en langs de weg gelegd
dat er nu heel iets meer demping is bij het lassen van deze glas aders

https://www.tubantia.nl/rijssen-holten/stront-aan-de-kabel-in-rijssen-holten~accbbd35/
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het werkt. Ik kan vanuit hier niet achterhalen waarom je nu 508 MB haalt en eerder 512, maar dat zou heel goed kunnen dat dat de oorzaak is.

Reageer