Beantwoord

Problemen met aanvraag chaletpark

  • 24 January 2020
  • 4 reacties
  • 127 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

ik heb een klacht over aanvraag televisie en internet , eerste instantie aanvraag indienen is gelukt , wij staan op een chaletpark in Kootwijk , buitengebied dus maar dat was gen probleem vervolgens is de aanvraag vier maal geanuleerd telkens om andere redenen de laatste reden was dat ik te ver van een aansluitpunt sta , gat zou kunnen maar rond om ons staan diverse chalets met kan aansluiting , heb inmiddels vijf klanten nummers en ben nog niet verder , ere zou iemand contact met ons opnemen dat is alweer een week geleden , maar de laatste berichten zijn dat alles in orde komt kunt u kijken hoe dat zit ….. dank

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Bart_ 25 January 2020, 10:57

Bekijk origineel

4 reacties

klantenservice van de kpn is rondweg WAARDELOOS ben nu een week bezig om tv en internet aan te vragen in een buiten gebied , op het park zijn meerdere chalets die kpn hebben en bij mij kan het niet aansluitpunt achter de chalet maar nog steeds niet gelukt , zes maal opnieuw aangevraagd zes maal geannuleerd  . Overweeg stappen te ondernemen omdat ik gediscrimineerd wordt of contact op te nemen met radar , ik vind dat ik recht heb op gelijke en fatsoenlijke behandeling , zelfs hier op het forum wordt er niet op dit vraagstuk gereageerd, er zou iemand van kpn bellen want het was allemaal in orde dat is reeds een week geleden , niets meer gehoord daar wordt je moedeloos van maar misschien is dat ook de bedoeling . Ik laat het er echter niet bij zitten en ga het veel hoger op zoeken  DANK U

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge +19

Doe even niet zo raar zeg. Je hebt 2 uur geleden je verhaal verteld!! Het is hier geen chatbox. Wacht gewoon op je beurt! Alle vragen klachten etc worden op volgorde van binnenkomst behandeld.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

DOE NIET ZO RAAR ????(...) , ik heb eerder deze week al een bericht gestuurd , (...)

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. huisregels

Reputatie 7
Badge +20

@pmj Ik heb de tekst je laatste bericht aangepast. Je taalgebruik gaat flink over de grenzen van het toelaatbare. Het KPN Forum is een online plaats waar klanten van KPN met elkaar in gesprek gaan en waar je vragen kunt stellen. Ook zijn er medewerkers van KPN, zoals ik actief. Wij zorgen er voor dat informatie goed te vinden is en dat gesprekken op heldere wijze worden gevoerd. Om die reden heb ik je laatste berichten samengevoegd met het topic eerder aanmaakte. Ik heb zogezegd ook je bericht aangepast, uit oogpunt van het fatsoen. Meer over de werking van het Forum lees je in onze huisregels Buiten het zogeheten moderaten van het Forum staan we uiteraard ook klaar om onze klanten te helpen met het vinden van oplossingen. Daar gaat echter enige tijd overheen: als je direct contact wilt verwijs ik je naar onze klantenservice. 

 

 

 

Reageer