Vraag

Problemen met abonnement en daarop volgend rare sms'jes

  • 1 April 2019
  • 2 reacties
  • 110 keer bekeken

Geachte heer, mevrouw,

In december hebben wij bij jullie een abonnement afgesloten waarbij alles perfect zou zijn geregeld. Nu blijkt er bij jullie vanalles mis te zijn gegaan waardoor mijn abonnement NIET zichtbaar is in MijnKPN en nergens bekend is btw. Daarop komt het erop neer nadat wij alles betaald hebben + betaalbewijzen en vanmorgen om 7:10 een berichtje kreeg dat mijn abonnement morgen per direct word afgesloten terwijl alles netjes betaald is + nogmaals betaalbewijzen. En mijn abonnement zou dus ook niet bestaan terwijl alles goed afgehandeld is qua betalen. En o ja als wij bellen ervoor krijgen wij iedere keer te horen dat er niemand ons te woord kan staan.

Hopend op een zo spoedig mogelijk antwoord,

Groet,
Duncin

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Duncin1
Vervelende zaak voor je...
Je kunt het beste onder kantoortijd bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling Colections, dan heb je gelijk de juiste afdeling te pakken.

Ook kan webcare het voor je nakijken, maar mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Duncin, wat een vreemde situatie. Ik ben nog niet eerder tegen gekomen dat een abonnement onbekend zou zijn en niet in MijnKPN zichtbaar is. Ik zoek dit graag verder uit om wat meer duidelijkheid te krijgen. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen zodra dat is gebeurd?

Reageer