Beantwoord

Problemen met abonnement, verhuizing en niet geleverde diensten

  • 1 July 2019
  • 2 reacties
  • 77 keer bekeken

We zijn sinds 3 maanden verhuisd naar een nieuwbouwwoning. Hier zit een glasvezelaansluiting maar telfort gaf aan dat ze internet en televisie pas vanaf 7 juli kunnen aansluiten. Wij gaven aan dat we in dat geval gaan overstappen naar een andere provider. Telfort gaf aan dat we ons abonnement niet eerder kunnen opzeggen dan 7 juli, wat nergens op slaat want deze afspraak is nooit gemaakt. Vervolgens hebben we 4 maanden geen internet en televisie ontvangen maar hier wel voor betaald. Uiteindelijk hebben we de 4 maanden die zijn afgeschreven teruggeboekt naar onze rekening aangezien we niet betalen als we niks ontvangen. Vervolgens kregen we een aantal weken later bericht van de deurwaarder. Ik wil graag iemand spreken die ons hier bij kan helpen aangezien we met telefonisch contact niet verder komen.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door wjb 1 July 2019, 12:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Het betreft dus blijkbaar Telfort abonnement.
Ik ben dan ook bang dat je hiervoor op het forum van Telfort moet zijn. (https://forum.telfort.nl)
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Tessiidoo Dat klinkt als een heel vervelende situatie. Zoals @wjb ook al aangeeft: je bevindt je nu op het KPN Forum en als ik het goed lees gaat het hier om een abonnement dat bij Telfort loopt. Ik raad je dan ook aan om met Telfort zelf contact op te nemen. Hopelijk kom het dan in orde.

Reageer