Beantwoord

problemen met bekabeld internet

  • 3 March 2019
  • 18 reacties
  • 498 keer bekeken

Ik kan niet meer via mijn kabel op het internet. Het modem doet het goed zo ook mijn kabel. Het is een probleem van mijn computer maar waar het probleem zit weet ik niet.
icon

Beste antwoord door ephraim 7 March 2019, 20:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Welke Experia Box heb je?
Wat zie je op je scherm? Komt er een kruisje bij je verbinding? Kan het de netwerkkaart zijn?
Hallo Erwin,
Hij zegt onbekend netwerk.
groet ries
Als je Windows10 gebruikt kun je netwerk resetten gebruiken binnen Windows10 en dan zou alles gewoon goed moeten werken.
Goeie tip van @Jan-D . Ik hoop dat je het daarmee kunt oplossen, Ries!
Hallo dat werkt niet hij zegt dat het een onbekend IP adres is.
Kun je dan ook nog de experiabox even herstarten en dan die netwerkherstel doen? Het kabeltje is goed zeg je?
Er zit verder geen switch of andere apparatuur tussen, toch? Je kunt de kabel ook nog in een andere netwerkpoort van de experiabox proberen (gele poorten)
Dank maar kpn gaat het probleem oplossen zit wrsl in wijkcentrale dank voor jullie hulp
Oh. Had je via andere weg contact gehad? Ik ben blij dat er meer duidelijkheid is. Mocht het toch niet opgelost worden, laat het weten.
Hallo het blijkt dat mijn ethernetpoort defect is
Hoi, @ephraim . En is dat de poort van de experiabox? Of van je computer? Is het ook opgelost?
Dat is de poort van mijn computer
Ah! Gelukkig weet je nu wat er aan de hand is. Deze zul je zelf moeten (laten) repareren, ben ik bang! Succes daarbij!
Denk dat ik een kabel met aan een kant USB en andere kant ethernetpoort ga kopen
Ah! Dat is wel slim. Die zijn ook niet duur. Ik geloof dat de action ze ook heeft! Succes!
Hallo @ephraim en @Erwin_ ,
die van de Action zijn 100Mb-exemplaren, beter zijn de Gigabit-exemplaren, 't is maar een tip.☺️
Goeie aanvulling, @Jan-D . Thnx! 🙂
Dank ga even op zoek op internet groet ries