Beantwoord

Problemen met D-link router en wifi

  • 28 August 2019
  • 6 reacties
  • 347 keer bekeken

Wij hadden thuis 2 routers. D-link en op zolder een extra router omdat daar geen signaal was genaamd d-link1. Toen Telfort KPN werd kregen wij een 3e router beginnend met VRV..... tot gisteren geen problemen mee gehad. Alle routers deden het. Opeens doet de WiFi op zolder het niet meer. Hij geeft een erg sterk signaal af en is makkelijker vindbaar. Als je er op klikt met welk apparaat dan ook moet hij heel lang nadenken. Er is geen verbinding mogelijk. Er komt bij te staan geen internettoegang! Als je op info klikt staat er start je modem of Router opnieuw op of neem contact op met je netwerkbeheerder. Ik heb alle mogelijke stekkertjes boven en beneden er uit gehad maar hij doet het gewoon niet. De WiFi op de twee routers beneden doet het wel gewoon. Alle lampjes branden ook goed. Wie kan mij helpen!?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nick83 28 August 2019, 23:19

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Het ding kan ook gewoon kapot zijn...
Ook als hij gewoon een sterk signaal afgeeft en alle lampjes goed branden en knipperen?
Reputatie 7
Badge +24
Wie weet... maar probeer hem eens onder vlak naast de Experiabox te zetten, en verbonden met een kort goed kabeltje. Doet die het dan nog niet?
Badge +19
Is alles bekabeld aangesloten of gebruik je draadloze verbindingssets?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @ElineVera Da's knap vervelend. Nu ben ik wel benieuwd naar wat Nick ook al voorstelt. Als je het bekabeld aansluit, werkt het dan wel goed? Ik hoor het graag!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @ElineVera Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat alles inmiddels weer goed werkt. Mocht je nog hulp nodig hebben dan lees ik graag je bericht.

Reageer